1 Ağustos 2013 Perşembe

bugünlerde ben

Bugünlerde ben iyiyim, şükür. 
Bugün yağmur havası beni uyku moduna sokmuş olabilir, 
her gece 1 de 2 de uyuyup sabah 7 de ayağa kalkıyor olabilirim, yorgun olabilirim ama bir tempo içine girdiniz mi gerisi vız geliyor. Yorgunluktan yorulduğumu anlamıyorum ben çoğu zaman :)
Bugünlerde ben gezdim, arkadaşlarla buluştum, alışveriş yaptım, bademle oyunlar oynadım. Yemek yapmadım :)) koca 1 haftayı hiç yemek pişirmeden geçirerek kendi içimde bir rekora daha imza attım.
Neler mi yaptım?


Bu çay tabaklarına ve saate bayıldım doğrusu







Arkadaşlarla buluşup bol bol muhabbet edildi. Özsüt'te tatlılar yendi.





Çok sevdiğim stradivarius indiriminden faydalandım. 
Çok beğendiğim bir elbiseden 2 adet aldım, renk-model aynı :))

Neler giydim, neler sürdüm 


 


China Glaze ojelerimden Coral Star bu haftanın yıldızı oldu, bütün kombinlerimi ona uydurdum. 






bademlebuduk

1 yorum:

  1. gömlekten bendede var.bazen böyle keyifler insana iyi geliyor. çok yakışmış iyi günlerde giyinin

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..