6 Ağustos 2013 Salı

Bayram indirimleri ve indirim çılgınlığı devam ediyor. Dün yine bir avm maceram oldu. 1 saat içinde 4 mağaza 1 Gratis gezildi. Gratis alışverişini bloglarda gördüm, okudum. Gratis alışverişim tek parçadan oluşuyor :)) Balm ürünlerinden almayı düşünüyordum ama çok çeşit kalmamıştı, belki de ben alışveriş modunda değildim. Gratis çalışanları beni her seferinde şaşırtmayı başarıyor. Yine çok güler yüzlü ve ilgiliydiler. En son bana Protex sıvı sabun kampanyasından faydalanın diye öneride bulunuyordu :) Bu indirimde bir şey almamam onları da şaşırttı. 



Bir de Bershka indirimi var... İnstagramdan ve twitterdan da paylaştım. Dillere destan Bershka indiriminde kasa kuyruğu neredeyse mağaza kapısına kadar uzanmıştı. Bu kuyruğu gördükten sonra direk geri döndüm. Mağazadan çıkarken ayakkabı reyonu gözüme çarptı. Çalışanlar için gerçekten çok üzüldüm...
İşte manzara:


Yorumu size bırakıyorum:

6 yorum:

  1. Bershka indiriminin detayları nedir?

    YanıtlaSil
  2. Bu mağazayı biliyoruum
    Bende geçenlerde bu magazaya gittim , ayakkabı denemek istemiştim güya, fakat öyle bi manzarayla karsılasıyorsunuz ki ayakkabıyı denediginiz an diğer tekini aramaya koyulmak zorunda hissediyorsunuz.Şahsen ben resimde görünen bi çift ayakkabının sağ ayagıma olanı bulduktan sonra kafadan bi 5 dk öteki eşini o yerdeki karışıklıkta aradım...

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan cnm bu arada http://pembeemavii.blogspot.com/2013/08/takas-etkinligene-kimler-katilir.html bakmak istermisin cnm

    YanıtlaSil
  4. aman allahım resmen insanlıktan çıkmışlar

    YanıtlaSil
  5. Yazık gerçekten. Birşeyi aldığı gibi yerine koymayanlar insancıklar için üzülüyorum. Bu bir zeka mı kişilik problemimi bilmiyorum ancak orada çalışanlar da insan... Onların görevi insanların arkasını toplamak değil ama ne yazık ki " bu onların görevi" diyip vicdan rahatlatan zavallılar var.

    YanıtlaSil
  6. @ojebalonoje İndirim yüzde oranlı değil her şey düşmüş 20lerde 30larda
    @eG haklisin canım her indirimde aynı manzaralar
    @pembemavi teşekkür ederim
    @cansu selin @misspoine biz kadınlar :) :(

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..