14 Ağustos 2013 Çarşamba

Lunch Box / Hayat Arkadaşlarla Güzeldir

Arkadaşlarla görüşmelere devam, 
etkinlik, buluşma, kaynatma, kaynaşma sebebiyle bol organizasyon yapıyoruz bu aralar. Çeşitli mekanlarda buluşuyoruz. Bir arkadaşımızın önerisiyle bu sefer de Lunch Box da buluştuk. Forum İstanbul şubesindeydik
Tabi her zamanki gibi hepimiz çok acıkmışız :)) Lunch Box da lezzetli yemekleri ve daha da önemlisi (bence) süper sunumlarıyla bizi mest etti. Zeytinyağı ve sıcak bagetlerle açılışı yaptık.



Karar vermek pek kolay olmuyor böyle yerlerde. Önce çocuk menüsünden karar verelim dedim ben. Tabi Badem de bizimle yemeyeceğiniz az çok tahmin etsek de ona da bir menü ısmarladık. Kız kıza yenilen yemekte Bademin tercihi ''Şeker Kız Candy'' oldu. Domates soslu makarna, patates kızartması, nugget. Görüldüğü üzere bademin tabağında yabancı eller var, Badem paylaşmayı çok sever, özellikle de tabağındaki yemekleri :)))


Daha önce de severek yediğim vejeteryan pizzayı tercih ettim. Kabaklar ve patlıcanlar biraz iri olsa da ben bu sebzeli lezzeti seviyorum.


Gelelim bizim kızlara,
Bir makarna sipariş verdik, penne.

Son tabağımız da hem kırmızı hem beyaz et bulunuyor. Epey doyurucu bir tabak.


Keyifli yenen yemekler, uzayan sohbetler derken Lunch Box ı epey meşgul ettik.
Çalışanlar sağ olsun sadece Bademe değil hepimize boya kalemi ve boyama kağıdı verdi.
Herkesin bir şaheseri oldu!
Yemekler hem göze hem mideye hitap ediyor. Badem ve biz boyamalarımızı yaptıktan sonra koştuk, dans ettik, biraz fazla hareket etmiş olabiliriz:)) Mekanı da uzun süre işgal ettik. Özellikle kahvaltı için tekrar buluşmak üzere mekandan ayrıldık.
sanki bizim gidişimizle bir kutlama ya da alkış sesleri duyduk gibi geldi bize :))))
Şaka bir yana personel de mekan da yemekler de 10 numara.



bademlebuduk


3 yorum:

  1. o makarnaları görünce yorum yapmadan edemedim mmm mmhhh :))

    ben de beklerim
    sevgiler
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
  2. pizza çok leziz duruyor..

    YanıtlaSil
  3. makarna da pizza da enfesti, pizza hamuru incecik :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..