18 Ağustos 2013 Pazar

Kristal Teras Safranbolu

Kristal Teras Safranbolu'da
biraz ürkütücü, biraz değil epey yüksek bir teras. İncekaya civarında bir kanyon. Safranbolu gezisi öncesinde yol üzerinde ufak bir tabela ile yöneldik. Tabi daha önceden planladığımız için tabelayı fark edebildik :)  Bartın Safranbolu arası arabayla yolculuk yapmak çok keyifli, ağaçlar arasında yol akıp gidiyor, ah bir de virajlar olmasa... 

Kristal Teras 80 metre yüksekliğinde yapılmış bir balkon. Tek özelliği yüksek olması değil tabi, bir de tabanı cam, yani yüksekliği birebir hissediyorsunuz. Uçurum da denilebilir!!! Ben ki yüksekten korkmadığımı düşünürüm hep, bir tuhaf oldum. Alttan desteği de dışarıdan gözükmeyen bu terasta yürümek kolay, yere bakmak zor.

Safranbolu'da kanyon, seyir terası Kristal Teras için giriş ücreti 3 TL. Otopark ücreti ise süper sadece 1 TL.
Üstelik mekanda bir de güzel kafeterya bulunuyor. Mis gibi doğayı çayınızı yudumlarken izleyin diye.

Kristal Terasta yürürken aldığım bir görüntü de burada, çoğunlukla makine titremiş, neden acaba :) Bende heyecan yaptı bu yükseklik

Kristal Terası biz çok beğendik. Eğer yolunuz Safranbolu tarafına düşerse görmenizi öneririm. Safranbolu'ya renk katmış bu kanyon.  En kısa zamanda mekandan video da yükleyeceğim... 
Sevgiler.

17 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet senin gibi bir çılgın için biraz tehlikeli :)))

      Sil
  2. görülmeye değer bi yermiş gerçekten

    YanıtlaSil
  3. safranboluda kalacak yer konusunda önerin var mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz kalmadık gece ama süper konaklar var, bayram haricinde çok da pahalı değiller sanırım

      Sil
  4. safranboluda kalacak yer konusunda bir önerin var mı?

    YanıtlaSil
  5. Safranbolu çok güzel ya lokumlarından almayı ihmal etmemişsinizdir umarım. Bir de Safranbolu gazozu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. almaz mıyız...
      1 kutuyu zaten oradan dönüşte arabada hüplettik

      Sil
  6. Kendimi gordüm sankiiii :)
    Ne zaman gitmiştiniz acabaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir :) bayramın son günü sanırım, cumartesi olabilir
      yoksa sen de mi oradaydın ...

      Sil
  7. eneee burası yeni galiba 2006da gitmiştim ben yoktu o zaman incekaya su kemerine gitmiştim orada bile korkudan zor yürümüştüm kesin bunda bayılırdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 yıldır varmış tesis canım ;)
      bir ziyaret daha bekler Safranbolu senden :)

      Sil
  8. Canım reimler bakarken bile içim titredi :) Yükseklik korkumdan :D İlk defa duydum orayı yolum düşerse mutlaka görmek isterim , nekadar korksamda :))

    Bu arada yol nefisss, nekadar virajlı olsada :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yolda durup epey fotoğraf çektik çok güzeldi.

      Sil
  9. Ay ne kadar guzel gitmek lazım

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..