21 Ağustos 2013 Çarşamba

hediyeleşme etkinliği #2 HEDİYELERİM

  
Geçen hafta burada bahsettiğim hediyeleşme etkinliğinden hediyelerimizin gönderimi tamamlandı. Ben Gurme Şirine ile eşleşmiştim. Kendisi hediyelerimi çok beğendi, ben de onun hediyelerini çok beğendim. Zaten birbirimizi izliyorduk, şimdi daha yakınız :)
Onun hediyeleri dün eline ulaştı. İşte sevgili gurme şirineye gönderdiğim hediyeler:
              



Benim hediyelerim de bugün ulaştı. çok güzel hediyeler hazırlamış Gurme Şirine bana. Çok memnun oldum, bu güzel etkinliği düzenleyen arkadaşlara da teşekkür ederim :) 

                    



Milkinis hemen açıldı ve hooooppp yendi bitti bile. Kurabiyelerimi henüz açmadım, masamı süslüyor :)
Tepsim kargoda kırılmış, kısmet değilmiş kullanmak ...

Yeni etkinliklerde görüşmek üzere
sevgiler.



bademlebuduk

10 yorum:

  1. tepsinin kırılmasına sinir oldum

    YanıtlaSil
  2. Cıvıl cıvıllar, güle güle kullan . Senin gönderdiğin tepsi de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. aaaaaaaaaaa hay aksı...cokda guzelmıs ama kısmet degılmıs demek... senın yolladıkların da cok guzel

    YanıtlaSil
  4. Hmm
    Hepsi bir birinden güzel...Tepsinin kırılmasına üzüldüm ayrıca...
    Biz de Eylül de göndericez hediyelerimizi eş arkadaşımla...İkimiz de tatilde olunca uzadı biraz:)

    YanıtlaSil
  5. Nazar boncugu olmus olsun gule gule kullan cok guzel hediyeler :)

    YanıtlaSil
  6. Şirineye çok güzel hediyeler seçmişsin canım çok beğendim :)
    Tabi onun senin için seçtiklerinide :) Tepsinin kırılmasına bende üzüldüm ama kısmet..
    Güle güle kullan :) Bir dahaki etkinlikte görüşmek üzere ;)

    YanıtlaSil
  7. tüh kötü olmuş tepsiye üzüldüm ama güzel hediyeler :)

    YanıtlaSil
  8. yaa
    tepsinin kırılmasına üzüldüm ikinizin hediyeleride çok zarif
    ben daha eşimden haber alamadım

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan canım hediyeleriniz çok cici, tepsine de üzüldüm canın saolsun, ben kaçırmışım bu etkinliği:(

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..