4 Ağustos 2013 Pazar

bayramlık indirim

Bayramlık alma heyecanı tüm yurtta devam ediyor :) bütün avmler tamamen dolu, tam kapasite, biz de bu insan seline katıldık.  Sadece 2 mağazaya girdik, daha fazlası aile bütçesine zarar, kendimize engel olmaya çalışıyoruz... H&M indirime uzun zaman önce girmişti,  orada pek bir şey kalmamış ama fiyatlar yerlerde... Sadece çocuk reyonuyla ilgilendik tabii. Bayramlık tütümüzü aldık 16,90tl :)
Levis ise yeni sezon ürünlerde 300tl alışverişte 100tl indirimle bizi bizden aldı. 
Bir kot pantolon ve bir kot gömlek ile eve döndük. 
YKM mutfak ürünlerinde başarılı bir hafta sonu indirimi yapmış,  onun için ayrıca gideceğiz ^_^
Hala alışveriş yapmadiysaniz ve kalabalıkta bunalmıyorsanız kaçırmayın derim...

İşte bizimkiler







10 yorum:

  1. güle güle kullan cicilerini :) h&m deki tütüleri ben de çok beğendim, kardeşime almayı düşünüyorum..çocuk reyonundaki ürünlerin fiyatları cidden uygundu, ben gittğimde genelde takı reyonuyla ilgilendim eheh h&m alışverişim diye postum var dilersen inceleyebilirsin ;) http://ozlemulutas.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hemen bakıyorum. Biz çok fazla her şeye bakmıyoruz kızımız musaade etmiyor. ..

      Sil
  2. çok ciciler, güzel mutlu günlerde giyilsin:)

    YanıtlaSil
  3. Tütüye bayıldım güle güle giyin ikinizde iyi bayramlar :**

    YanıtlaSil
  4. Gule gule giyin canim cok ciciler

    YanıtlaSil
  5. Gule gule giyin canim cok ciciler

    YanıtlaSil
  6. Çok güzeller güle güle giyin canım :)

    YanıtlaSil
  7. Herkese çok ama çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. tütüçok ciciymiş yaa bayıldımm güle güle kullansın prenses :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..