24 Ağustos 2013 Cumartesi

Günün Ojesi #1 Hey Sailor ve Ruby Pumps

Hey Sailor ve Ruby Pumps ikilisi ile süper bir oje deneyimi için hazır mısınız?
Daha önce burada bahsetmiştim, geçen hafta tırnak bakımı haftasıydı benim için. Bu hafta da renk renk oje sürme haftası ilan edildi benim tarafımdan :)
China Glaze ojelerin renklerine bayılıyorum. En sevdiğim kırmızılardan biri Hey Sailor / 80965 
Tek başına kullandığım gibi bazen farklı şeyler de deniyorum.



Bugün yine China Glaze renklerinden biri olan Ruby Pumps / 70577 ile birlikte kullandım. Ruby Pumps benim joker ojem bir çok renkle birlikte kullandığım gibi 2 kat uygulayarak tek başına da kullanabiliyorum. Her seferinde başka güzel görüntü çıkıyor karşıma...



China Glaze renklerinin canlılığına bayılıyorum. Hem de uzun süre dayanıyorlar, ben ki bütün gün klavye başındayım... 4 - 5 gün rahatlıkla kullanabiliyorum ojelerimi, bozulma veya soyulma olmuyor. 


İşte Hey Sailor üzerine bir kat Ruby Pumps uyguladım. Kendinden simli görüntüsü ile farklı bir hava kattı kırmızıya. 




bademlebuduk

4 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..