21 Ağustos 2013 Çarşamba

Seche Plus #1 Zayıf ve Çabuk Kırılan Tırnaklar için Bakım Zamanı

Bu hafta ojesiz hafta benim için. 
Tırnaklara detoks zamanı :) 
Uzun zamadır severek kullandığım, etkisinden memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.
Seche Plus 1 haftalık kürlerle kullandığım bir ürün. 
Zayıf ve çabuk kırılan tırnaklar için dünyaca ünlü Seche markasının bakım kürü. Ayda bir ya da iki ayda bir kere uyguladığım Seche Plus ile tırnaklarım daha güçlü oluyor. Tırnaktaki sararmalara da iyi geliyor, tırnaklarınız daha çok parlıyor. 


Seche Plus bakım kürü için bir hafta oje sürmekten vaz geçmeniz gerekiyor. 
İlk gün temiz tırnağa 2 kat uyguluyorum.
Cila görüntüsü ile tırnaklarınız parlıyor. 
2. gün ve devamındaki bir hafta boyunca tek kat uyguluyorum. Çabucak kuruyor. Bir haftanın sonunda toplam 8 kat Seche Plus oluyor tırnaklarımda. 


Bir haftanın sonunda asetonla tırnaklarımızı temizliyoruz ve hoooopppp ojelerimizi sürüyoruz. 

Seche Plus Amerika'dan ithal, buradan inceleyebilirsiniz.
Aynı markanın Seche Vite Top Coat isimli ürününü de severek kullanıyorum. Ondan da daha sonra bahsederim. 

Kırılmayan, güçlü tırnaklarımızla  gurur duyuyoruz :))


Ürüne ulaşmak için bir çok site var:
lilakutu
hepsiburada
n11


bademlebuduk

6 yorum:

  1. hmm güzelmiş, rimmel londonunda 2 haftalık bakım cilası vardı. ben şuan onu kullanmaktayım. Aklımda bulunsun bu da :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten güzelmiş, arada bir de yenilemek gerekir sanırım...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş tatilden dönüşte denemk lazım

    YanıtlaSil
  4. fiyatına baktım da öyle çok pahalı da değil
    hemen bitmez
    denenmelii

    teşekkürler tatlım...

    YanıtlaSil
  5. ilginç bir ürün, şu an kullandığım yves rocher'ın bir ürünü,çok memnun kaldım, ama bu da denenebilir. Formaldehit var mı içinde?

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..