18 Ağustos 2013 Pazar

mutlu pazarlar

Mutlu pazarlar dilerim. Pazar günlerini pek sevmesem de kahvaltılarını sevdiğimi sõylemek zorundayım. Bizim için gün hep erken başlar. Erkenden bizi uyandıran bir tavuğumuz var evde, adı da badem... en geç 8de hepimiz ayaktayız, kaçta yattığımızın önemi yok bu noktada :) Bu tavuk 2 yaşına kadar bizi sabah 6da uyandırıyordu. Şimdi biraz daha insaflı :) 

Ağır kahvaltıları sevsek de mecburen hafif bir kahvaltı hazırladık bugün.  İnstagram'dan izleyenler bilir, bayram dönüşü kötü bir sürprizle karşılaştık.  Evin sigortaları atmış ve buzdolabı çalışmayı bırakmış :( içinde ne varsa bozulmuş ve hepsi çöpe gitti. Bu şoku henüz atlatmış değilim.  Yaprak sarmalarım, Böreklerim hepsi gitti. İlk defa kış için hazırlık yapmış,  bezelye ve barbunya hazırlamıştım buzluğuma. Hepsi çöpe gitti maalesef...
Henüz market alışverişimizi de tamamlamadığımız için de hafif bir kahvaltımız oldu. menümüzde su böreği (ablamdan) sahanda yumurta, patates kızartması bulunuyor. A101 den aldiğim bardak altlarını da kullandım *_*






Sigortacı bir arkadaşım buzluğuma koyduğum malzemeleri sigorta ettirmemi öneriyor, siz ne dersiniz :)))

9 yorum:

  1. Aaa benim haberim yoktu.. Çok kötü olmuş.. Nasıl olduğunu bilirim. Benim de bir kez başıma gelmişti.. Hele o etlerin bozulması yok mu.. Çok kötüdür..
    Mükemmel kahvaltı maşallah İyi Pazarlar diliyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etlerim de vardı bir sürü doğranmış, tek sıra dizilmiş
      ama nerede o düzen nerede o emeklerim :(((

      Sil
  2. :) Mutlu pazarlar kesinlikle katılıyorum pazar günlerini güzel yapan kahvaltı olsa gerek. Hep şu söz gelir aklıma diğer yemekleri bilmem de kahvaltının mutlulukla bir ilişkisi olmalı. Hep birliikte ailece yapılan kahvaltı kadar güzel bir şey var mıdır, ne yediğinin önemi yok.
    O kadar yiyecek neden bozulmuş, buzluktakiler bile. Bulunduğum şehir nemli şehir yaptığım börekler buzdolabında bile bozluyordu belki nemim etkisidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kahvaltıdan sonra pazar gününün de bir esprisi kalmıyor.
      Biz yokken evin sigortaları atmış sigortaların atmasıyla elektrik gidiyor.
      Buzdolabının da elektriği ...
      e tabi biz de evde olmayınca kimsecikler fark etmiyor ve hepsi bozuluyor :((

      Sil
  3. Sigorta olayını ilk defa duydum, şaşırdım doğrusu.
    Kahvaltı en güzel öğün, uzun uzun, keyfini süre süre çay keyfi :)

    YanıtlaSil
  4. Offf çok geçmiş olsun canım..Çok kötüdür bilirim..Eski evimde sigorta atardı bizim..O yüzden biryere giderken çok sıkıntı yaşardık..Uzun tatile gidince komşuya anahtar bırakırdım mecbur , İyiki öyle bir komşum varmış..Şimdiki evimde hiç sorun yaşamıyorum dünya varmış diyorum şimdi :)

    Afiyet şeker olsun..Gönüller mutlu olunca masadakinin çokta önemi yok değilmi :)

    Mutlu pazarlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. komşularım çok iyiler sağ olsunlar da böyle bir sorun olacağını bilemediğimizden aklımıza gelmedi kontrol falan

      Sil
  5. geçmiş olsun cnm evet kötü bir sürpriz olmuş hemde o kadar hazırlık yapmışken ama sağlık olsun sıkma canını.. pazar kahvaltılarına bayılıyorum kesinlikle :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..