7 Ekim 2013 Pazartesi

Bir pazar günü daha bitti

Bir hafta daha bitti, pazar gecesi sendromundaki ben uyumuyorum. Sanırım kendimi pazartesi sendromuna hazırlıyorum :) 
Pazar sabahları kahvaltı haftanın ödülü bana, bugün çok erkenci de değildik, 9.30 a kadar uyuduk badem ile. İşte çok sevdiğimiz pazar kahvaltımız:


Hep diyorum; pazar günleri kahvaltı keyfi olmasa çekilir gün değil...
Kahvaltı sonrası güneşi gören masum bademlebuduk ailesi kendilerini sokağa atar



Biraz pazar, alışveriş sokak gezmesi derken kendimizi bir alışveriş merkezinde önümüzde uçsuz bucaksız bir kasa kuyruğunda elinde bir şeyler bekler bulduk.
Sanki başka bir alemdeyiz :) Alışveriş merkezinin uğultusu, kalabalık felaketti.
Silkelenip kendimize geldik ve alacaklarımızı bırakıp arkamıza bakmadan oradan uzaklaştık :))
Akıllıca bir karar verdik.
Sanırım bayramlık alışverişi nedeniyle böyle yoğun mağazalar

Bayramlık alışveriş yapmıyorum, badem için de bir şeyler düşüneceğiz artık ...

siz bayramlık alışveriş yapıyor musunuz?
Yeni ciciler, ayakkabılar?

Bizi instagramdan izlemek ister misiniz


9 yorum:

  1. Çocukluğumdaki gibi bayram ve bayramlık sevinci hiç yok içimde.. Babam bir şeyler bakın kendinize dedi ama hiç heves yok ki. Bayramlık adı altında ihtiyaçlarımı aldıttırıcam artık, ayakkabıyla başlıyorum, nasıl bir şey alacağıma karar veremesem de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayram heyecanı bizde de yıllar yıllar önce bitti :(

      Sil
  2. salata tabağına bayıldım kalpli:))

    YanıtlaSil
  3. bende de yok bayram heyecanı ve hiç bir şey almadım kendime ://
    Ve çok mantıklı o kadar sıra bekleyene kadar bırakıp kaçmak, bir

    YanıtlaSil
  4. bir keresinde bende kaçmadım o şekilde tamamlayamadan yorum yazdım !

    YanıtlaSil
  5. Instagramdan zaten takip ediyorum seni canim. Sofraniza bayildim. O gülen minigi de yerim :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..