1 Nisan 2014 Salı

Avansas.com alışverişim

Online alışveriş maceralarımdan bir diğeri ile karşınızdayım. Bu sefer yine karlı bir alışveriş yaptığımı düşünüyorum. Cam demlikli bir çay makinesi arıyordum. Tabi ki bir çok markada bir çok çeşitli ürün var. Fiyat karşılaştırması yapmadan da ürün almam doğrusu!

Hem su ısıtıcılı hem de çay yapmak için demlikli 
Sinbo Elektrikli Çay Makinesi en doğru tercihti. Neden mi?


Demlik kısmı çok büyük değil, çok da küçük değil, tam bizim çekirdek ailemize göre... 
Demlik kısımında süzgeci var... 
Suyu kaynatma hızı diğerlerine göre daha iyi...
Kaynatma özelliğinin yanı sıra ve sıcak tutma özelliğinin olması...
Sessiz çalışması...
Siyah renk seçeneği!!! 
Çay Makinesi
Siyah rengini çok beğendim, hemen fiyat araştırmasına geçtim...
Avansas.com sitesini google'da araştırma yaparken buldum. Daha önce de bize ofis ihtiyaçlarımızı karşılamamız için toplantıya gelmişlerdi. Fiyatları en uygun bulduğum avansas 1 günde teslimat yapacağını da söylüyor, bir de iş dünyasından da bir aşinalığım olunca bu siteyi tercih ettim.
avansas.com çay kahve makinleri
1 gün sonra da siparişim bana ulaştı. 
Avansas.com daha çok ofis ve iş yerleri için ürün tedariki yapıyor ama temizlik malzemeleri, kağıt ürünleri, kalem çeşitleri, notebook, tablet kılıfları için de güzel alternatifler sunuyor. Belki siz de fiyatları karşılaştırmak istersiniz?

İstediğiniz zaman bana çaya beklerim :))

7 yorum:

  1. benimde çay makinam bozulduğu için arayış içindeydim benim için iyi bir alternatif oldu teşekkür ederim.Güle güle kullanın keyifli çay ikramlarınız olsun :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canımmm benim bir öncekinin üzeri camdı ama o kadar sakarım ki elimden düştü ve kırılmıştı sonra uydurma bir cam demlik almıştım sonra plastik olduğu için gövdesi eridi:) en son homend in çelik olanını aldım onu kullanıyorum şimdi inşallah sende sinbo dan memnun kalırsın

    YanıtlaSil
  3. Sİnbonun katı meyve sıkacağını 4 yıldır kullanıyorum. Memnunum firmadan sende memnun kalacağındna eminim canım. Avanasasa göz atmak lazım benimde bir çay makinesina ihtiyacım var ..

    YanıtlaSil
  4. Bu ara sana ilk geidiğim de sıcak bir kupa çayımı isterim..

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..