16 Nisan 2014 Çarşamba

best of elif 90's


Bu aralar arabada kendimi Radyo Alaturka dinlerken buluveriyorum. Babamla yolculuklarımızda o dinlerdi Radyo Alaturka, eski türk sanat müziği eserleri çalardı radyo. Of baba yaaaa derdim... Zeki Müren, Yıldırım Gürses, Muazzez Abacı, Emel Sayın çalardı radyo.  Tabi ben o zamanlar hangi pop şarkıcısının hayranıyım tahmin edin...

Çelik 
Ateşteyim ateşte ateşte...
Böyle bazı arkadaşlarım Tarkan hayranı, bazıları Burak Kut hayranı iken Çelik'e hayran olmuşum. Ergenlik dönemi diyelim geçelim diyeceğim ama geçen gün radyoda çaldı : Çelik - Ateşteyim ben de gümbür gümbür eşlik ettim yahu!
Konumuza geri dönecek olursam, şimdilerde Radyo Alaturka değişmiş sanki, bizim zamanımız olmasa da bizim zamanımızın eski parçalarını çalıyor.... Yada ben büyüdüm :)
Asu Maralman, Nil Burak, Ajda Pekkan, Meral&Zuhal, Nükhet Duru, Nilüfer, Ayten Alpman ve ve ve daha niceleri....

Bugün yine radyo dinlerken düşündüm, dinlemekten bıkmayacağım şarkılar hangileri?
İlk 10 dakika içinde aklıma gelenleri paylaşacağım sizinle 
siz de sizin 100 kere de dinleseniz bıkmayacağınız parçaları bana yazar mısınız? 

Sezen Aksu Rakkas
Sertab Erener İncelikler Yüzünden
Sibel Alaş Adam  
Aşkın Nur Yengi Serserim Benim
Nilüfer Dokun Bana
Ajda Pekkan Ya Sonra
Nazan Öncel Sokak Kızı
Orhan Atasoy Gemiler
Sertab Erener Sevdam Ağlıyor
Umay umay Hareket Vakti 
Semiramis Pekkan Bana Yalan Söylediler
Üç Hürel Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş
Sezen Aksu Küçüğüm
Kaoma Lambada
Erkin Koray Arap Saçı
Kardeş Türküler Çeşmi Siyahım
Zülfü Livaneli Özgürlük
Ahmet Kaya Başım Belada
Nil Burak Birisine Birisine (Gönül Gül de söyledi bize)
Tanju Okan Kadınım
Yeşim Vatan Bir Tek Bilet
Nazan Öncel Bir Hadise Var 
Levent Yüksel med cezir
Bülent Ortaçgil Benimle oynar mısın
Fikret Kızılok Gönlüm / Fark etmeden 
Haluk Levent Balıkçılar / Gülün Bittiği Yerde
Cemali Duymak İstiyorum
...



13 yorum:

  1. sanırım bizde yaşlanıyoruz artık :) bazen küçük çocuklar elimi falan öpmeye kalkıyor bir garip oluyorum :)))) benim sevdiğim şarkıların çoğunu yazmışsın zaten, ama Ahmet Kaya, Erkin Koray, Cem Karaca, Sezen Aksu... gibi hep severek dinlediğim şarkılar var. Birde hani kim söylüyor tam bilmiyorum ama hani var ya eski türk filmlerinde çalan müzikler, Ah Kalbim, Bim Bam Bom gibi şarkılar onları da seviyorum :) birde üniversitede çok dinlerdik sevdan bir ateş :))) daha da vardır da ilk aklıma gelenler bunlar ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdan bir ateş de efsane bir şeydir yaaa
      yazacak benim de çooook ismim var ama sonu yok :)

      Sil
  2. Ne güzel bir liste...
    Sibel Alaş Adam ne güzel bir şarkıdır. Umay Umay çok severim.
    Cemali inanılmaz kaliteli müzik yapan bir gruptu.

    Ben Gönül Gül'ü hatırlıyorum.
    Şarkı çok keyifliydi, nakarat kısmı hala aklımda :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gönül Gül birisine birisine aşık oldum birisine rastlamak çok zor şey böylesine ...

      Sil
    2. Ahhhaaaa
      Okurken melodisiyle okudum resmen

      Sil
    3. akılda kalıcı bir parça :) hem de çok eğlenceli ...

      Sil
  3. Sibel Alaş - Adam, Sertab Erener- Lal,Sertab Erener-Masal, Levent Yüksel-Tuana, Kenan Doğulu-Kurşun Adres Sormaz ki bunlar 90lardan aklımda kalan şarkılar :)

    YanıtlaSil
  4. Postun başını okudum , on saniye düşünmeden İzel Çelik Ercan diye kendi kendime mırıldandım :) Devamını okuyunca Çelik 'i görünce sevindim. 84 doğumluyum 90larda ufuk yıldırım çabuk gel annem bekletme ne çok dinlerdim. heey gidi günleeer heeey , gençliğim aklıma düşüverdi birden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. canan 1 yaş küçüküğüm sevincimi görmelisin :P

      Sil
  5. Bu listedeki şarkıları ve daha pek çoklarını duyduğumda hala avaz avaz eşlik ediyorum .Heyyy deli gençlik heyyyy !

    YanıtlaSil
  6. ahmet kaya tüm şarkıları ve basım belada ve söyle :)
    kenan doğulu kursun adres sormaz ki
    metin arolat olsun varsın ah dedirtmeeeee
    tarkan gül döktüm yollarına
    rengin uydurmuyorsam :)
    izel kızımız olacaktı
    hakan peker ateşini yola bana :D
    cartel :D
    85 doğumluyum yaşlanıyoruz mu ne :D
    zor hatırladım ama hepsi ezbere

    bi tek renginden şüpheliyim köpekmiydi boyalı bir klibi vardı
    yanıtımı yollayıp arastırcm

    YanıtlaSil
  7. Ben bir burak kutu severim o zamanlardan benimle oynama elif :)) Hiç bir konuda espiri yapmadan duramıyorum artık ne olucak bu halim

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..