15 Nisan 2014 Salı

biraz deniz havası

Deniz havası iyi gelir insana, artık ne özelliği varsa, sesi mi, kokusu mu bilemiyorum ama huzur veriyor bana.
Hep derim deniz olmayan bir şehirde nasıl yaşanır? Sanırım bu gidişle Ankara'da falan yaşayacağım :)) Büyük konuşmayayım ben ama o zamana kadar Ankara'ya da yapay falan bir deniz yaparlar belli mi olur :)
İstanbul'da yaşıyor olmanın verdiği tüm hakları kullanarak bir vapur sefası yaptık çekirdek ailemizle...
Araçla Eminönü'ne geldik bir dünya trafik içinde, aracı park edecek yer aradık epey bir süre ve kendimizi bıraktık Kadıköy iskelesine...
Bu vapur keyfi çok başka bir şey... Nasıl da özlemişim...
Ben üniversitede okurken her gün (ders olsun olmasın hafta içi 5 gün) Kadıköy - Eminönü vapuruna binerdim. Ne keyifli günlerdi... 
Hele bir de üniversiteyi kazandığım yıl başlayan ve 2 yıl süren vapur kartı diye bir olay vardı. Şimdinin aylık akbili gibi bir şey. 1 ay boyunca bütün deniz taşıtlarına sınırsız biniyorsun... Biz de devamlı adalar, Karaköy, Beşiktaş gezerdik... Haftada mutlaka bir iki kez adaları gezerdik. 
Öğrencilik güzel şey yahu!

bademlebuduk

istanbul







bademlebuduk

5 yorum:

  1. Ankara'ya deniz havası gönderdiniz, sadece sesi kokusu değil, resimleri bile huzur verdi ;))

    YanıtlaSil
  2. Herşeye rağmen güzeldir İstanbul... Resimler de çok güzel olmuş canım....

    YanıtlaSil
  3. Badenin montuna bayıldım yaz geldi bir günde adaya gidelim resimler yine harika canım

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..