22 Nisan 2014 Salı

şık bir davet sofrası

Ablamın kahvaltı sofrasından daha önce burada bahsetmiştim. Kendisi bize şık davet sofraları hazırlamaktan keyif alır. Becerikli de olunca ortaya güzel sonuçlar çıkıyor tabi ki...
Benim 2 dünya tatlısı ablam var, ikisi de birbirinden becerikli! Azıcık ben de onlara benzeseymişim ne iyi olurdu. (yazar burada: aaa yok canım sen de beceriklisin demenizi bekliyor)
Bu davette neyi kutladık hatırlamıyorum ama yine keyifli bir masada buluştuk. Bu da kutlama için yeterli bir sebep, değil mi?
Hep sağlıkla ve mutlulukla buluşmak dileğiyle...



fellah köftesi


pancar salatası üstü mayonezli havuç 
Ispanaklı krep üstünde İtalyan salatası





bademlebuduk

8 yorum:

  1. oooh afiyet bak şeker olsun :) ablanızın kahvaltı sofrası oysa akşam yemeği için olanı düşünemiyorum ::::))
    Ancak sizinde hakkınızı yemeyelim ^.^

    YanıtlaSil
  2. Aaaa yok canım sende çok beceriklisin :))))) ama masa tek kelimeyle harika olmuş, ne kadar şanslısın :)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım bu enfes sofraya ben. Pembe pötükareli kenarları fistolu masa örtünüz de ayrı bir şık efendim...

    YanıtlaSil
  4. Sofra muhteşem ,eminim sende pek beceriklisindir ,mütevazilik yapma :)

    YanıtlaSil
  5. Nefis gözüküyor hepsi sofra da gayet şık eminim sende ablan kadar beceriklisinidir:)

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun :) biz de nobette boyoz yiyoruz :(

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş, ellerine sağlık :) bayıldım! ^-^

    YanıtlaSil
  8. Çok iştah açıcı görünüyor :) Sofrayı çok güzel süslemişsiniz. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..