6 Nisan 2014 Pazar

2 çocuklu bir pazar günü

Bu pazar evde bir misafirimiz vardı. Bademin kuzeni. Babamız ve misafirimizin ailesi bizimle değildi. Bir gün için  2 kız ile yalnız bir anne oldum. 2 ve daha fazla çocuklu annelere saygı duyuyorum...
Yoruldum mu? Yoruldum!!!
Güzel kızlarım bütün gün aralıksız oyun oynadılar. Evet aralıksız, yemek yerken bile oyun oynamaya devam ettiler çünkü :) Zaman zaman anlaşmazlıkları oldu, adil bir şekilde çözmeye çalıştım. Salon, çocuk odası, teras... her yer oyuncaklarla kaplandı. Ben saymadım kaç kez ama defalarca oyuncak topladım.... Öğle yemeği, akşam yemeği derken birden akşam oluverdi. Zaman çok hızlı aktı. Bir ara sıkıldılar, dışarıya çıkardım onları, eve dönüş yolunda koştuk, yarış yaptık. 



Kızlar birlikte keyifli zaman geçiriyorlar diye ben de önümüzdeki haftanın yemeklerini yaptım, stokladım. 2 defa bulaşık makinesi, 3 tur çamaşır makinesi, her yemek sonrası süpürge tutayım derken yoruldum :)
Yoksa kuzular beni yormadı.
Evcilik oynarlarken her ''anneeee'' diye bağırdıklarında ''efendim kızım?'' diyen benim :)))
Bu hafta içi de yıkadığım çamaşırları toplamak ve ütülemekle geçecek desenize, yemekler hazır :))

Evet kardeş çok güzel, fakat ben kendim için henüz bir yorum yapmayayım...
Nil Burak'ın bir şarkısı vardır; olmaz olmaz deme sevgilim
Şahika'dan dinliyorum :)

6 yorum:

  1. Oooo sen bu işi çözmüşsün Elif iki çocukla çamaşır yemek süper :) Ama biraz büyüdüklerinde anne rahat ediyor. Yazdığın gibi iki kardeş oynuyor sana bulaşmıyorlar ;)) ilk iki yıl biraz zor gerisi kolay bence tabi.. kekler falan süper görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. tatli agirlikli calismissin ;-))) hepsi de enfes gorunuyor ellerine saglik... sanirim cocuk 2 tae olunca birbirlerini oyaliyorlar ve anne-baba daha rahat ediyor.. simdilik esim ve ben bir Nehir'in pesinde helak oluyoruz :-)))

    YanıtlaSil
  3. tek çocuk 'hiç' çocuk,iki çocuk 'çok' çocuk diyorum başka da bir şey demiyorum,kararsız hissediyor:))

    YanıtlaSil
  4. ayy ben yorgunluktan yemek falan yapamazdım kesin :)) maaşallah diyelim ^.^

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..