10 Nisan 2014 Perşembe

Kahve Durağı Fatih

Uzun zamandır Fatih'e gitmemiştim. Mağazalar, caddeler genel anlamda hep aynı Fatih'te... Radikal değişiklikler görmedim yine. Fevzi Paşa caddesinde ve Akdeniz caddesinde bir tur attıktan sonra yorgunluk hissi ortaya çıktı. Elif arkadaşınız da kahveye düşkün biliyorsunuz. Bu yorgunluğu atmanın en iyi yolu bir kahve molası diye düşünürken ben Kahve Durağı ile karşılaştım. Fatih'te bu tarz mekanlar genelde At Pazarı civarında bulunuyor. Cadde üzerinde ise Kahve Durağı benzeri bir mekana ben rastlamadım. Yepyeni dekorasyonu ile hemen ilgimi çekti. 2 katlı bu mekanda rahatlık ve konfor ön planda. Mekan için fotoğraflar çekerken biraz da sohbet etme şansımız oldu mekan çalışanlarıyla; daha pazar günü açılan mekanın ilk haftası... 


Alt kat giriş salonunda ön bahçesi, iç mekanı ve arka bahçesi mevcut. Üst katta ise yine bir kapalı salon ve kış bahçesi bulunuyor. Dekorasyon ve yerleşim şekli benim hoşuma gitti.
Sizi mekan fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum:







Benim Kahve Durağı'nda tercihim ise filtre kahve...
Sunumu da lezzeti de başarılı buldum. Kahvaltı tabakları ve dilim pastaları da çok lezzetli gözüküyordu. 
Fatih tarafına yolunuz düşerse uğramanızı öneririm.  



bademlebuduk

5 yorum:

  1. kitaplık hoş güzel olmuş :))
    kahveyi bende çok severim artık şekersiz de içebiliyorum tadı daha güzel oluyormuş ^.^

    YanıtlaSil
  2. ben fatihte 17 sene çalıştım ben çalışırken hiç yoktu böyle yerler bir eylül kafe vardı bir de saray sanırım fatih bile gelişiyor artık..

    YanıtlaSil
  3. ben de şaşırdım ve beğendim böyle bir mekan olması hoşuma gitti audrey :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..