3 Nisan 2014 Perşembe

Taksim Gezisi

Havalar güzelleştikçe içimden gezmek geliyor. Uzun zamandır gezmemiştim Taksim de, İstiklal caddesinde yürümemiştim. Havayı da güzel bulunca biraz bahar havası alma ve moral depolamak için çıktım yola. Farklı simaları görmek, bir şeyleri düşünmeden yürümek ve yürümek ve yürümek... Bir şey düşünmeden sadece yürümek bana iyi geliyor.
Gezi Parkı'ndan başladım tura. Gezi parkında yeşili sevdim, bu kırmızı yapraklı ağaçları sevdim. 


Gezi parkında 50 den fazla ağaç çeşidi bulunuyor. 
İstiklal'de tramvaya turistlerin ilgisi hayranlık uyandırıcı. Tramvay durağının önünde telefonundan çalan oyun havası eşiliğinde dans eden takım elbiseli amca ise günümün neşesi oldu. Öyle canlı dans ediyordu ki onu görüntüleyerek rahatsız etmek istemedim. 

Çiçekçileri gezdim, pazarlık ettim çiçekler için. Cihangir'de Firuzağa kahvesinde bir çay içtim. İstiklal de bir tur attım, sokakları dolaştım. Mağazalara, yeni alışveriş merkezine girmedim. 

Hafız Mustafa tatlılarından tadımlık aldım, bir çay içtim.


Sadece biraz hava aldım, bahar havası...



Bademle Buduk


BAHAR

Sen bana müjde misin umut musun sevgili

Kim demiş geçti mevsim ufukta göründü kar
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgilim
Benim yorgun gönlümde aşkının telaşı var
Bu kaçıncı bahar sakın sorma sevgili
Benim olgun gönlümde aşkının telaşı var

Bahar geldiğinde mi ben böyle olurum
Yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar
Ayrıca bunun seninle ne ilgisi var
Tabiki ben böyle oldugum için bahar
Çünkü sana değdiğinden beri ellerim
Bütün kış dallarında tomurcuklar var 





13 yorum:

  1. O tatlı nedir öyle yedikten sonra karşıdan Anadolu yakasına koşarak geçerim her halde :)) Ooohh mis gibi gezmişsiniz ne güzel :))

    YanıtlaSil
  2. istiklale bayılıyorum ben de ama meydanın eski havası yok ne yazık ki..

    YanıtlaSil
  3. taksim de gezmek ne kadar şanslısınız : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezme olarak bakınca evet :))
      Hem iş güç hem gezme diyelim

      Sil
  4. Ne iyi etmişsiniz, güzle havanın tadını çıkarmışsınız.

    YanıtlaSil
  5. Hafız mustafa nin tatlilari cok güzel cnm. Sirkette hep yayın aralarinda burdan topluca aliyorduk:))
    Bizde bugün görkem le hava almak için çıktık gezdik ilk kez

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel gezmişsiniz, İstiklal'i özledim bi :)

    O çiçekleri bende görmüştüm, gerçekten çok güzeller; bütün gün orada durup seyredebilir insan...

    Okurken gezmiş kadar mutlu oldum ^-^

    YanıtlaSil
  7. Ne iyi yapmış gezmişsiniz:) Güzel kareleri de bizlerle paylaştınız :) Ben de uzun zamandır gitmedim. Yakında gideyim artık

    YanıtlaSil
  8. İstanbul'u özlettiniz bana :)) O güzel çiçekleri bende görmüştüm, sanırım aynı çiçekçi... Gezdiğim o güzel günü hatırlattınız, güzel ve soğuk bir kış günü... Sevgiler :))

    YanıtlaSil
  9. Ay o güllere bayıldım rengarenk. Taksim Beyoğlu geçen yıl ilk kez gezmiştim çok begenmistim.hala çocuklar bile gidelim anne gezmeye diyorlar. Bana geçen yılı hatirlattin çok güzeldi. Sana da iyi keyifler. Şehrin tadını çıkar.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..