7 Nisan 2014 Pazartesi

Dove Saç Bakım Spreyleri -yeni ürün yorumlarım-

Kadınları bakımdan gelen güzellikle buluşturan Dove®, ilk çift fazlı saç bakım spreyiyle kadınların yardımına koşuyor. Dove’un üç farklı türünü geliştirdiği sprey, saça anında nem kazandırırken, saçların kolay taranmasını da sağlıyor. Ürün, kuru ve kabaran saçları kontrol altına alırken içeriğindeki hafif nemlendiriciler saçı yağlandırmıyor, ağırlaştırmıyor. Ayrıca tercihe göre her yıkamadan sonra ve kuru saça ihtiyaç duyulan sıklıkta uygulanabiliyor. Günün her saatinde yumuşak, pürüzsüz, kolay taranabilen, bakımlı saçlara fazla vakit harcamadan sahip olmak isteyen kadınlar için Dove, çift fazlı bakım spreyi mükemmel bir çözüm.


 Yoğun Onarıcı sprey içerdiği gliserin ve fiber aktiflerle saça derinlemesine nüfuz ederek saçı içeriden onarıyor, saç tellerinin içindeki hasar görmüş proteinlerle etkileşerek fonksiyonlarını ve performanslarını geri kazanmalarını sağlıyor. Bu bileşenlere ek olarak UV filtresi içeren Renk Koruyucu sprey ise saçı UVA-UVB ışınlarına karşı koruyup, boyalı saçın rengini daha uzun süre muhafaza etmesini sağlıyor. Argan, hindistan cevizi ve tatlı badem yağları içeren Besleyici Bakım spreyi saç hücrelerinin ana bileşenlerden biri olarak bulunan ve temel yağ asitlerinden biri olan zengin Omega-9’u barındırıyor, saçı besliyor, uzamasını desteklerken saç dökülmesini önlemeye ve saçı kolayca şekillendirmeye yardımcı oluyor.

Dove Yoğun Onarıcı Sprey ve Dove Besleyici Bakım Spreyi için benim yorumum ise;
Kokularına bayıldım. Sprey saç bakım ürünlerini sevdiğimden olsa gerek bu 2 ürün de kullanım kolaylığı ve sonuçları ile etkileyici. Daha önce de kullandığım sıvı saç bakım spreyleri gibi saçımı ağırlaştırmadığını düşünüyorum. Şekillendirici gazlı saç spreyi kullanmayı tercih etmiyorum. Saçta ağırlık yapmaması güzel. 
Dalgalı saçlara sahip olduğundan zaman zaman saçlarım tel tel kabarabiliyor. Böyle zamanlarda tercihim sıvı saç bakım ürünlerinden. Saç diplerine uygulamamak önemli bir ayrıntı. 
Hafif nemli veya kuru saçlara uygulanıyor. Çift fazlı olduğu için çalkaladıktan sonra saç diplerine gelmeyecek şekilde sıkmak gerekiyor. Ben saçlarımı öne atarak uyguluyor, sonra da elimle şekillendiriyorum. Böylece daha hacimli bir görünüm elde ediyorum. 

Bu 2 yeni ürünü bana denemem için gönderen Dove saç bakım ürünlerine teşekkürler

Dove saç spreyleri

Tavsiye edilen satış fiyatı
Dove Saç Bakım Spreyi:12,90 TL


bademlebuduk

4 yorum:

  1. ben sabun haric sampuanlarindan memnun kalamadim kafam kocaman oluyor yaglanmis gibi hissediyorum kullandigimda sac tipime uymadi sanirim denemek isterim deneyimlerinden sonra suan gliss kullaniyorum :) gayet basarili

    YanıtlaSil
  2. çok başarılı sarı olanı kullanıyorum harika heleki boyalı saçlar ışıl ışıl parlıyor güzel günlerde kullan tatlım :))

    YanıtlaSil
  3. ZİGAVUSUN SAC BAKIM SPREYİ COK GUZEL TAVSİYE EDERIM

    YanıtlaSil
  4. Ama hiç bir yerde bulamıyorum artık😔

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..