24 Nisan 2014 Perşembe

Anneler Günü hediyeli olsun

Geçen sene anneler günü için düzenlenmiş bir etkinliğe katılmıştım. Bizim Badem ile katıldığımız ilk blogger buluşmasıydı. Bir çok değerli blogger arkadaş ile tanıştım çok da iyi olmuş :)
Biz badem hanım ile bu etkinlikte iken babamız da bizi bekliyordu. Bizim buluşmalar öyle uzun, bol sohbetli oluyor ki babamız da biraz dolaşıp bana anneler günü hediyesi almaya karar vermiş. Çok da şık bir hediye seçmiş kendisi... Tekrar teşekkür ederim :)
Hediye ile ilgili detaylara buradan ulaşabilirsiniz. 

Bu sene işimi şansa bırakmak istemedim. Kendime ihtiyacım olan, farklı bir hediye seçeyim dedim. İnternette harıl harıl farklı bir şeyler arayan kişi benim!

Hem güzel bir hediye seçeceğim hem de avantajlı olsun istiyorum... Devir ekonomi devri :)))))
Bu yüzden yaklaşan kampanyalara göz atmak istedim. En avantajlılarından biri Bonus’un Anneler Günü Kampanyası idi...Böyle fırsatları kaçırmamak lazım.


Siz kendinize anneler günü hediyenizi seçtiniz mi?
Her şeyi düşünen anneler, hediyelerini de kendi düşünüyor :)





bademlebuduk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..