23 Nisan 2014 Çarşamba

luppo sufle çılgınlığı

Geçen hafta kapımı çalan kargocu ile bu harika paket geldi. Ben de zaten iştahlı mı iştahlıyım... Allah dedim! paketi açıp hüplettim, hem de ofis arkadaşlarıma da ikram ettim... 
French press bardağı ve kahvesi ile sunumuna da hayran kaldım. 


Ara sıra sufle krizine giren bendeniz, bazen gece 10 larda mekanları gezdiriyorum bay kocaya. Luppo buharda pişmiş sufleyi de sevdim. Kriz anlarında kurtarıcı olacak cinsten. Evde mikrodalgada ısıtarak tükettim. Ofiste ise paketinden çıkarıp hemen mideye indirdik.
Biz böyle hızlıca tüketince luppo sufleleri, markete gittiğimizde eve de stok yaptık. Market alışverişimizde ise Badem'in gözüne çarpan yeni bir Şölen ürünü Hello Kitty fındık kreması! 
hello kitty fındık kreması

Hemen aldık tabi. Hello Kitty olur da biz almaz mıyız?
O da lezzetli, sanırım yeni bir ürünü tavsiye ederim :)
Afiyet olsun...



bademlebuduk


2 yorum:

  1. acayip canım çekti
    en iyisi ben bi yeşil çay içeyim :)

    YanıtlaSil
  2. Dün gördüm migrosta sufleyi..alsam mı almasam mı kararsız kaldım..keşke alsaymışım canım çekti şimdi:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..