30 Nisan 2014 Çarşamba

Organique Creamy Whip duş kremi

Organique marka ürünleri farklı blogların facebook ve instagram hesaplarında görüp ardından da ürünle ilgili yazıları okuyunca ben de dolabımda uzun zamandır bekleyen kendi ürünümü artık kullanayım dedim. Bir blogger eventinde hediye edilen bu ürünü  neden şimdiye kadar denemediğimi ise ben de bilmiyorum... Artık açılışını yapmış bulunuyorum :) 


Önce marka ile ilgili araştırma yaptım, marka için bir web sitesi bulamadım her yer markanın facebook sayfasına yönlendirme yapıyor. Daha sonra alışveriş sitelerini kurcaladım. Organique  markasının farklı tasarımlı sabunlarını, maskelerini, body butterlarını gördüm. Eminim onlar da çok başarılıdır. Tasarımlarına, renklerine bayıldım. 


Organique Creamy Whip duş kremine gelecek olursak;

yapısı köpük gibi, kaymak üzerindeki köpükten bahsediyorum ama :)
Kavanoz ambalajı kullanışlı
Temizlik hissi başarılı
Kokusu yok gibi...
keçi sütü içerdiğinde süt banyosu gibi bir bakım oluyor
Az miktarda kullanmanız yeterli geliyor
Nemlendirme özelliği yeterli, yağlandırmıyor


bademlebuduk

5 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan.
    Organique sitesinin sabunlarına bende bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  2. Süper bir şey bu ya, yiyesim geliyor her banyoda :)) Benim gibi banyo yapmayı sevmeyen birine resmen banyo oyuncağı oldu, hani çocukların ördeği olur ya hihihi .))

    YanıtlaSil
  3. ben de merak ediyorum ürünlerini, ama koku hastalığım olduğundan ille de mis gibi kokmalı:)

    YanıtlaSil
  4. süper tatlı birseye benziyor bu. bloğuma uğradığınız için teşekkürler. Ben uğramakla kalmayıp sizi GFC ve bloglovinde takipledim. umarim geri takipleyebilirsiniz :) görüşmek uzere...

    http://fashionsbit.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Bu markanın çikolatalı vücut kremi var. Bildiğin çikolata gibi rengi falan. Sürdün mü de çikolata gibi kokuyorsun. Marka'dan memnun kaldım. Tavsiye ederim.

    Sevgiler,
    http://www.yejades.com

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..