4 Nisan 2014 Cuma

makyaj çantamı ve içindekileri yeniledim

Tebdili mekanda ferahlık vardır derler. Arada bir değişiklik yapmak iyidir. Ben de makyaj çantamı ve içini komple yeniledim. Siyah makyaj çantamı attım, yerine Apolena'dan bir makyaj çantası kullanmaya başladım. Hem mevsim değişikliği hem de daha büyük olması nedeniyle bu değişimi yaptım. Makyaj çantamda ise yepyeni ürünler bulunuyor. Özellikle hafif olmasına, kalabalık olmamasına ve olmazsa olmazlarıma yer vermek istedim. Haydi birlikte inceleyelim.


Makyaj çantamda neler varmış bakalım...
Janssen den nemlendirici losyon Serap'ın etkinliğinde gelen hediyelerden. Özellikle hassas ciltler için hazırlanmış bir nemlendirici losyon. Makadam cevizi yağı içeriyor. Damlalıklı losyon şişesi içinde kullanımı da rahat. Yağlandırmadan nemlendiriyor. Makyaj altı için oldukça uygun ve tabi ki kolay emiliyor... Bu aralar favorilerim arasında
Watsons kadınlar günü paketimde olan Pure Beauty CC Krem ise bu bahar favori makyaj ürünlerimden. İlk defa cc krem kullanıyor olmanın verdiği merakla hemen denedim. Paraben, alkol ve Lanolin içermiyor. Spf 30 olması güneşle tekrar buluşmaya başladığımız bu günlerde kullanmaya başlamam için yeterli bir sebep. Çok çok hafif bir çiçek kokusu barındırıyor. Kore markası, Koreliler kozmetik anlamında epey başarılı bence. Ciltte renk eşitleme konusunda başarılı olduğunu söyleyebilirim. ancak sorunlu bir cildiniz varsa ve yüksek kapatıcılık istiyorsanız beklentilerinizi karşılayacak mı, denemeniz gerekir...
Pastel ışıltılı allık da ten rengime uyumlu şeftali tonlarında...
Jane İredale concealer ise acil durumlarda kullanmak üzere çantamda. Sorunlu bir cildim yok çok şükür :)
Ancak bazı dönemlerde sivilce, kabartı akne ile karşılaşmamak mümkün değil. Böyle zamanlarda elimin altında olmasını istedim. Medium rengi kullanıyorum. Sünger ucuyla direk uygulanabiliyor ama ben parmağıma ürünü sıkıp kullanmayı tercih ediyorum. Kapatıcılık konusunda başarılı. Yeşil çay içeriği ile akneye karşı da savaş veriyormuş. Eczanelerden temin edebilirsiniz. 
Stage Line dudak kalemim, mac göz kalemimden daha önce bahsetmiştim. Onları kullanmaya devam ediyorum. Alix Avien eyeliner dan da oldukça memnunum. 
göz ve dudak kalemi
Tatlı kırmızı Jane İredale rujum Gülsen'in 8 mart etkinliğinden, mat. Uzun süre dayanıklı ve şekerli kokusu çok güzel. Rimmel Scandal Eyes maskara ise yine Watsons paketimden. Özel tasarımlı fırçası sayesinde kullanışlı olduğunu düşünüyorum.
Jane İredale ruj

makyaj çantamda neler var
Sizin makyaj çantanızda bahar yenilediğiniz ürünler varsa benimle paylaşır mısınız?


bademlebuduk

5 yorum:

  1. wuuuu , çantan da içindekilerde çok hoşş , güzel günlerde kullan canımın içi , bende bugün kırmızı moddayım :))

    YanıtlaSil
  2. Acil durumlarda kurtarılacak çanta olmuş bu tatlım. Güzelliğime güzellik katıyorum diyorsun.. Çok öptüm tatlışkom

    YanıtlaSil
  3. Çantan çok sevimli bayıldım güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. gerçekten güzel bir çanta olmuş, ben de mi yapsam benzer bir çanta acaba :D yanımda ruj, lip balm hariç ürün taşımıyorum, üşeniyorum :) ama senden görünce heveslendim :D

    YanıtlaSil
  5. Hepsini güle güle kullan canım, ben de yeni cicilerimi bekliyorum :) Böyle bir post hazırlayabilirim. Cc kremi çok merak ediyorum, karma yağlı bir cildim var önerir misin

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..