15 Nisan 2014 Salı

Snowpark davetiye kazananı

Merhaba,
geçtiğimiz günlerde Torium Snowpark'ta harika bir gün geçirmiştik. Burada bahsetmiştim.
Size de 3 kişilik davetiye hediye edeceğim müjdesini vermiştim.
13 kişi mail adresi ile yorum bıraktı. 


Davetiye kazanan kişi:

Nihal Yılmaz9 Nisan 2014 17:30katılmak istiyorum :)nihalyilmaz745@gmail.comnihal_745@hotmail.comYanıtlaSil

tebrikler, iletişim bilgilerinizi yetkiliye göndereceğim için sizden isim ve telefon bilgilerini mail ile bana iletmenizi bekliyorum. 


bol eğlenceli bir gün geçirmenizi dilerim.

sevgiler

bademlebuduk



8 yorum:

  1. çok teşekkürler :D gönderdim size

    YanıtlaSil
  2. ilk defa çekilişlerden bişey kazandım hehe çok mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şansınız hep açık olsun :)
      yetkililer sizinle irtibata geçecek

      Sil
  3. Tebrikler, Nihal Yılmaz, Bol eğlenceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ilk kazanmam olduğu için çok mutlu oldum :)

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..