17 Nisan 2014 Perşembe

Bardabas ile eğlence #9

Nisan ayı Bardabas kutumuzun teması ''ekip biçiyoruz''
Baharın gelmesi ile doğa ile daha çok haşır neşir olacağımız günler yaklaşıyor. Bir de 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı yaklaşıyor. Bardabas kutumuzda bu harika bayrağımız temalı bluzu görünce çok mutlu oldum. badem de çok beğendi 2 gün üstünden çıkarmadı da annesi olarak ben 
23 Nisan için sakladım bluzu...
bardabas nisan


Bu harika sürpriz için Bardabas ekibine tekrar teşekkürler!
Kutudan çıkan kitabımız yine kutu içeriği ile uyumlu, kutudaki aktiviteleri destekleyici içeriği sahip. Oğulcan Abi kitabun kahamanı Komşuköy'de çalışıyor. Mahallenin çocukları ile bir gün Komşuköy'e gidip sebze ve meyve fideleri ekiyorlar. Bu aralar uykudan önce kitaplarımız arasında: Komşuköy
Çok merak ettiğim aktivitelerden biri de salatalık tohumu ekimi.
Salatalık tohumlarını sonradan şişen sıkıştırılmış torf tableti içinde ve özel organik saksısını da süsleyerek ektik. Büyümesini heyecanla bekliyoruz.
torf tableti
Kelebek kukla yaptık, dilediğimiz gibi süsledik kuklamızı. Baharın müjdesi kelebekleri çok ama çok severim ben :)
bardabas
Yağlı hamurla ağaç boyama benim ilk defa gördüğüm bir uygulama. Ben nasıl yaparız acaba derken Badem aldı eline hamuru başladı yapmaya. Çok da güzel becerdi badem kuzum...
Solucan yaptık, sebzelerden yapboz oyunumuzu oynadık ve oynamaya da devam ediyoruz.
Yine eğlendik, öğrendik Bardabas ile...
Çocukları mutlu etmek ve onlarla mutlu olmak ne kolay...
sevgiyle kalın... 


bademlebuduk 

7 yorum:

  1. Cuma gecesi bardabas kutusunda çıkan sebzeleri eşleştirme oyununda Badeyle epey eğlenmiştik. Salatalığın -kıtı kıtı- olduğunu öğrendiğimden beri bende kıtı kıtı diyorum. Badeyi çok öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah evet gülsencim badenin gönlüne giden yol oyundan geçiyor, beraber oyun oynadınız badem seninle uyumak istedi :) sendeki kerem kokusunu aldı sanki
      kızımın gülsen teyzesi... muckssss

      Sil
  2. gerçekten de çok eğlenceli :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy Badem'in bu aktivetli kutularini gorunce bayiliyorum. Cocuk sahibi oldugumda mutlaka boyle aktiviteled alacagim:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..