30 Aralık 2015 Çarşamba

Funda'dan Harem Rock koleksiyonu

Çocukların da bir tarzı var! Özellikle kız çocuğu annesi iseniz bu tarz konusu bazen kendini fazlasıyla hissettiriyor. Onu giymem, bunu giyerim anneeee!!!

Bizim kız da genelde abiye tarzını seviyor olsa da arada bir tarz spor kıyafetlere de hayır diyemiyor. Dediğim gibi sadece tarz ise, hoşuna gittiyse giyiniyor. 
fundafashion
Bu yıl ana okulunda öğretmen ve velilerin tercihiyle alt lacivert eşofman ve üst olarak kırmızı bluz için karar kılındı. Biz hiç eşofman altı giydik mi? Hayır! Aldım bir eşofman takımı okul başlar başlamaz, bunları giyelim dediğimde tepki: Bu kıyafetle okula gidecek değilim herhalde anne!!!
Funda'nın Harem Rock koleksiyonunu ise instagram hesabından takip ettiğim için inceleme şansım olmuştu, Badem ile de paylaştım. Tarzı beğendiği için biz de hemen bir Harem Rock takımı edindik. instagram: @fundafashion 
harem pantolon
@Fundafashion Harem Rock ürünlerini hazırlarken çocukların rahat etmesi için uygun kumaşları tercih ediyor. 1-8 yaş arası kızlar ve erkekler için rahat bir kesimde terletmeyen ama sıcak tutan bir kumaş seçilmiş.
Bu koleksiyonu çok beğendim ve 8 yaş ile sınırlı kalmasın dedim Funda'ya, anneler için de bekliyoruz tasarımlarını.
Bu arada Harem Rock kamuflaj koleksiyonu da incelemenizi öneririm.




8 yorum:

  1. Badem'in bir tarzı var annesi öyle her gün aynı kıyafetle gidilir miymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım ne aynı kıyafeti :) bir kez bile giymedi eşofman takımını.
      Biz lacivert eşofman altı yerine lacivert etek ile gidiyoruz :))

      Sil
  2. çok hoşmuş o renkli pantolonu çok beğendim...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş, renkli pantolonu ben de çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Bu kiz ayri bir tatli yaaa :) Ne giyse yakışıyor

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..