18 Aralık 2015 Cuma

Kullandığım Çatlak Kremleri-2 : Mustela

Günler su gibi geçerken neredeyse 30 haftalık olacağız... Kullandığım çatlak kremleri ve yağları hakkında deneyimlerimi paylaşmaya devam ediyorum. Umarım anne adaylarına faydalı oluyordur.

Burada sırasıyla olan ve olacak markalar:
1- Palmer's (üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz)
2- Mustela (okumaktasınız)
3- Bio-Oil (üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz)

Mustela yeni Maternity serisi lansmanına katılmış, burada da yazmıştım. Hatta o gün arkadaşlar bebek beklediğimi öğrenmişti :)
Mustela maternity seri
Mustela Çatlak Öncesi Kremi seriden kullandığım şimdilik tek ürün. Diğer ürünleri de kullanabilirim çünkü bu üründen çok memnun kaldım. Çabuk emilen bir yapısı var. Bu yüzden sabahları rahatlıkla kullandım. Aceleyle işe yetişmeye çalışırken bile çatlak kremlerimi sürmeden çıkmadım. Kolay emildiği için de vakitten kazandım. Bilirsiniz sabahları 2 dakika bile değerlidir. 
Mustela Çatlak Öncesi Kremi kullandım


Mustela Çatlak Öncesi Kremi Avantajları:


  • Çabuk emiliyor.
  • Hafif bir kokusu var.
  • Gerginlik hissini çabucak alıyor.
  • Yağlandırmadan nemlendiriyor.


Formunu ve kokusunu beğendiğim Mustela Çatlak Öncesi Kremi günde iki kere düzenli olarak kullandım. Çok da memnun kaldım.





13 yorum:

  1. güzel günlerde kullan caNIM mustela benimde merak ettiğim bir marka

    YanıtlaSil
  2. doktorların da önerdiği bir marka

    YanıtlaSil
  3. Ben sadece bebek yağı kullanmıştım hiç çatlağım olmadı :)

    YanıtlaSil
  4. bana da daha çok çatlak sonrası krem gerekiyor :(

    YanıtlaSil
  5. bu aralar bu markanın adını çok duyuyorum

    YanıtlaSil
  6. Mustela iyi bir marka:) Ben de başka bir ürün kullanmıştım. Çatlağım olmadı olmadı. Doğuma iki gün kala bir baktım inanamadım çatlağım olmuştu:(((

    YanıtlaSil
  7. Bu markayı pek çok kişiden duydum. Kullananlar oldukça memnun.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullanın. Ama mutlaka çatlak kremi kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Annelerden çok duyduğum bir marka Mustela. Bu arada yeni öğrendim, tebrik ederim. Sağlıkla, kolaylıkla kucağına alırsın inşallah.

    YanıtlaSil
  10. O çatlaklar esnek derisi olmayanlar da illa ki oluyor bu kremlerle en aza indiriyorsunuz çok çok iyi siz gençler çok şanslısınız bu konular da:) Bebiş sağlıkla gelsin inş.

    YanıtlaSil
  11. Güle güle kullanın.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Ablamdan biliyorum,arko krem dahi olsa bir nemlendirici kullanmak şart..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..