18 Aralık 2015 Cuma

Kullandığım Çatlak Kremleri-1 : Palmer's

Çatlak kremleri için çeşitli görüşler var. Çatlak kremi kullanıp da çatlaklarla karşılaşanlar, hiç krem kullanmayıp da çatlamayanlar var... 

İlk gebeliğimde çatlak problemi yaşamadım ama yine de ikince bebekte tedbiri elden bırakmamak için özen gösterdim, ürünleri doğru kullandım, kilo alımına elimden geldiğince dikkat ettim.
gebelikte çatlak kremi
İlk gebeliğimde kullandığım tek bir marka ve bir de kakao yağı vardı. Bu kez onu hiç kullanmadım. Neden derseniz: sıra gelmedi :)

Bu kez pek çok markayı denedim. Hepsi için size bilgi vereceğim.
Burada sırasıyla olacak markalar:
1- Palmer's
2- Mustela Üzerine tıklayın
3- Bio-Oil Üzerine tıklayın

Palmer's Çatlak Önleyici Kremi Ebebek'ten aldım.
Palmer's kakao yağını bol miktarda içeren bir krem. Pompalı şişesi ile kolay kullanım sağlıyor. Ben bu kreme başladığımda 8 haftalık gebe idim. 
çatlak kremi
Düzenli olarak sabah ve akşam kullandım. Özellikle bel,karın ve basen bölgesinde bol masaj ile losyonu sürdüm. %100 saf kakao yağı, shea yağı ve e vitamini içeriğiyle derinlemesine nemlendirme sağlıyor. Özellikle çabuk emilmesi benim hoşuma gitti. Çikolata kokusu da kızım Badem'in hoşuna gidiyor. O da benimle birlikte krem sürdü kimi zaman... 

Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 25-30 TL arasında.
Dermatolojik olarak test edilmiş. 
Hayvanlar üzerinde test edilmemiş. 

Ürünün kokusunu çok beğenince doğum sonrası kullanmak üzere sıkılaştırıcı losyonu da kaptım hemen! Onu da artık doğumdan sonra paylaşırım...

Palmer's Çatlak Engelleyici Masaj Yağı da kokusunu çok sevdiğimiz için aldığımız bir ürün. Özellikle 7. aydan sonra hızlı büyüyen karnımda losyondan öte bir şeyler kullanmam gerek diye düşündüm. Artık 28. haftadayım ve geceleri Palmer's yağı kullanıyorum.






6 yorum:

  1. Genetik bir durum. O yüzden farketmiyor bence

    YanıtlaSil
  2. Kullanmaya devam et, tedbiri elden bırakma sakın:)
    Biliyorsun ben takıntılıyım bu konuda:D:D

    YanıtlaSil
  3. tedbirli olmakta bencede fayda var canım :) sağlıklı bir hamilelik ve doğum olsun inşallah ayrıca kokusunun güzel olması da bu dönemde çok iyi olmuş güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle tedbirli davranılmalı yoksa sonuç üzücü:(

    YanıtlaSil
  5. Palmers Ürünleri en fazla kanserojen içeren loreal ürünlerinden sonra gelir.
    Kullanma her çeşidinde petrol-sentetik kimyasalları fazlaca var .
    Ben Kimyager olarak içeriğine bakmadan ürün almayın diyorum yazık bebeğin darbeyi başta alıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok yanılıyorsunuz! İçeriği en temiz ürünlerden biri. Özellikle organic serisini kullanıyorum. Hamileyim ve lierac gibi paraben deposu bir kremdense palmers'ı tercih ederim. Ayrıca kullanmadan içeriğini de kontrol ettim. Ya markaları karıştırdınız, ya da karalama politikası yapıyorsunuz!

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..