1 Aralık 2015 Salı

Mehmet Tatlı'da Profesyonel Makyaj

Mehmet Tatlı Trump Towers Mecidiyeköy hizmetlerinden yararlandınız mı hiç?

Rengini Bul buluşması sponsorlarından kolayrandevu.com aracılığıyla ben test etmiş oldum. 
Kolayrandevu uygulamasını kolayca telefonuma yükleyip hemen Mehmet Tatlı Beauty'den randevumu aldım. Randevu gününden önce teyit etmek için Mehmet Tatlı Kuaförü aradım, her şey yolunda idi, beni bekliyorlardı.

Profesyonel makyaj randevumu arkadaşların önerisi ile Berna hanım'dan aldım. Diğer arkadaşlarından işlerinde ne kadar başarılı olduğunu söylemem gerek, hepsi işinde uzman.
Sevgili Berna ile hem sohbet ettik hem de taleplerim doğrultusunda makyajımı yaptı. Oldukça nazik davrandı, isteklerimi sabırla dinledi. 
Mehmet Tatlı Trump Towers alışveriş merkezi kuaförü olmasına rağmen sabah saat 8'de açılıyor! Dolayısıyla akşam 22.00'a kadar da açık!
İşte öncesi ve sonrası fotoğrafımı sizinle paylaşıyorum.
Gitmişken bir de fön çektirdim. Saç hizmetinden de memnun kaldığım Mehmet Tatlı Trump Towers'ı size de tavsiye ederim.
Randevunuzu da dilediğiniz uzmandan dilediğiniz saat için kolayrandevu ile alabilirsiniz.
Artık her şey online oldu diyorlar, doğru söylüyorlar! 






7 yorum:

  1. Elifcim makyaj harika olmuş ben de makyaj niyeti ile gidip saç kestirmiştim son anda ...:-)))

    YanıtlaSil
  2. O gün gerçekten sade ama sana çok yakışan bir makyaj yapmışlardı çok beğendim...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görüntü. Saç makyaj süper.

    YanıtlaSil
  4. harika olmuş diğer illerde de olsa iyi olacak

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..