29 Aralık 2015 Salı

İBS 2015 Ödülleri: Lansinoh

İBSFUAR2015 bu yıl da yine çok güzeldi. Elbette ben de fuarda idim. İBS fuarda kimler vardı, hangi markaların standı vardı bunları yazacağım tabi ama öncesinde İBS 2015 Ödülleri hakkında ilgimi çeken bir konuyu paylaşmak istiyorum.

İBS 2015'te ''Annelerin Seçimi'' ve ''İnovasyon Ürünü'' ile iki kategoride ödül alan Lansinoh markasını tebrik etmek istiyorum. 

Yılın En İnovatif Ürünü Ödülü'nü alırken Lansinoh Pazarlama Müdürü Derya İşçioğlu: 
''Lansinoh bir mezirme markası ve biz bu ödülü bir biberonla alıyoruz. Lansinoh NaturaWave Biberon özellikle işe dönen annelerin daha uzun süre bebeklerini emzirebilmelerini destekleyen bir teknolojiye sahip. Artık çalışmak ve emzirmek bir arada mümkün.'' 
dedi. Bu konuşma beni çok etkiledi. Doğum sonrası işe dönen anneler emzirme ile ilgili sorunlar yaşıyorlar maalesef. Bunda pek çok neden var elbette ama böyle yenilikçi ürünler olması bence çok güzel... 

Yılın En İnovatif Ürünü: Lansinoh NaturaWave Biberon

Henüz 7 ay kadar önce Türkiye'ye gelen Lansinoh NaturaWave Biberon, emzirme düzeni oluşmuş bebeklerin anne memesinde uygulamış oldukları dalgaya benzer emme hareketinin emzik üzerinde uygulanmasına olanak tanıyor. Böylece bebekler biberonu daha kolay kabul ediyor ve anneyi emmeye de devam ediyor. AVS hava giriş sistemi sayesinde kolik sancılarına sebep olan hava yutma da azalmış oluyor.


Annelerin Seçimi Ödülü: HPA Lanolin Göğüs Ucu Kremi

Benim de pek çok anne gibi Lansinoh ile ilk tanışma ürünüm olan Lansinoh göğüs ucu kremi ilk bebeğimde hastane çantamda idi. İlk bebeğimde doğumla beraber bu kremi kullandım ve hiç sorun yaşamadım. Göğüs ucu ağrıları yada çatlakları nedeniyle emzirmekte çok zorlanan anneler var tanıdığım, annelere ve anne adaylarına tavsiye ederim. İngiliz Alerji Kurumu'nun da onayını almış tek göğüs ucu kremi olan Lansinoh ''Annelerin Seçimi Ödülü''nü almaya hak kazandı.










2 yorum:

  1. tabi uzun zamandır ilgim olmadığı için hiç duymamıştım markayı ama başarılıymış baya..

    YanıtlaSil
  2. Ben bu markanin pedlerini ve kremini satin aldim umarim ise yarar. Cevremden guzel yorumlar aldim urunleriyle ilgili:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..