4 Ocak 2016 Pazartesi

Kemal’in Londra Günlüğü

Şehrin Çocuk Hali'nin kurucusu Özge Lokman Hekim'in yeni kitabının lansman toplantısına katıldım. Çocuklar için harika bir kitap hazırlamış Özge. Tanıtım günü de her şey özenliydi, bayıldım.

Özge Lokman Hekim
Çocukların dünya kültürünü tanıması çok önemli. Çocukla da yurt dışı geziler yapılabileceği konusunda yüreklendirici bir kitap olduğu için ben çok beğendim. Bade'ye kitabı okuduğumda biz ne zaman Londra'ya gidiyoruz diye sordu :)
Kemal'in Londra Günlüğü kitabı Kemal ve ailesinin Londra gezisini ölümsüzleştirmiş. 
Kemal'in Londra Günlüğü
Happy Nest'in samimi atmosferinde blogger annelerin katılımı ve Özge'nin keyifli anlatımıyla kitabı inceledik. Özge çocuklar için kitapları imzaladı. Hatta Özge bizim için eğlenceli bir de oyun hazırlamıştı. İçinde Londra ile ilgili bilgiler de barındıran kitaptan sorular sordu ve biz de ellerimizdeki kumandalarla soruları cevapladık. Tabi henüz kitabı okumadığımız için bazılarını uydurarak cevapladık. Ben 8. sırada idim :) İlk üçte ise tabi ki seyahat severler vardı.
Çizimlerini Gökçen Eke'nin yaptığı kitabın serisi devam edecekmiş... Bir sonraki kitap ise Brüksel temalı olacak, benden söylemesi...
çocuk kitapları
Keyifle okuduğumuz ve resimlerine bayıldığımız Kemal'in Londra Günlüğü kitabının son sayfasında da Londra'ya ait çıkartmalar da bulunuyor. Biz de çıkartmalı kitaplara bayılıyoruz zaten...

Kemal'in Londra Günlüğü kitabı Altın Kitaplar etiketiyle tüm kitapçılarda...









3 yorum:

  1. kitap çok hoş görünüyor şehirleri tanıtmak için ideal bence akılda kalır..:-))

    YanıtlaSil
  2. Ilk gordugumden itibaren bu kitabi cok merak ettim. Cocuklarin cok sevecegi eglenceli bir kitap sanirjm :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel düşünülmüş:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..