11 Ocak 2016 Pazartesi

kaliteli kozmetik alışverişi

Kozmetik ürünler ile ilgilenmeyen kadın var mı aramızda? Hem de profesyonel iş yaşamımda da bu kadar çok kozmetik ürünle bir arada isem hemen hemen bütün markaları yakından takip etmekteyim.

Favori markalarım arasında bazen çok ismi duyulmamış olanlar da oluyor. Bazı markalar marketlerde yada adım başı karşımıza çıkan parfümerilerde satılmıyor. Her yerde karşımıza çıkmıyor olması markaların etkinliğini azaltmıyor, neyse ki internet siteleri var. Çok beğendiğim ve tercih ettiğim pek çok kaliteli markayı portakalrengi.com internet sitesinde bulabiliyorum. Avene, BABE, Bioderma, DDF, La Roche PosayNEoStrata bunlardan bazıları.
kaliteli kozmetik markaları

Yine yüksek kalitede cilt bakım ve makyaj ürünleri olan Jane İredale, İsis Pharma, Darphin, Lierac ve Ducray markalarını bu sitede bulabiliyorum. 
Cilt bakımı, saç bakımı ve makyaj için kalite kriterleri yüksek olmalı. Bu demek değil ki çuvalla para harcayalım, aksine böyle markaların güzel indirimleri oluyor, takip etmeli, kaçırmamalı. Bu ay kozmetik alışveriş listemde pek çok ürün için kampanya olduğunu gördüm portakalrengi.com da...

Saç bakım ürünlerinde yıllardır kuaförümden tedarik ettiğim Kerastase ürünleri de sitede satılıyor.
Dünyanın en iyi markalarından biri olan Kerastase tüm saç tiplerine uygun farklı ürünler sunuyor. Kerastase şampuan ve saç bakım ürünlerinin sitedeki fiyatları ise kuaför fiyatlarına göre daha uygun açıkçası. Bu sebeple benim tercihim portakalrengi.com dan almak oldu. 
kerastase indirim

Ürünler ve alışveriş ile ilgili sormak istediklerinizi online müşteri destek hattına yazabiliyorsunuz. Hemen dönüş yapıyorlar. Dilerseniz, karşınızda bir insan sesi duymak istiyorsanız -eski usul- telefon numarası ile ulaşabilirsiniz. Ürünler hakkında destek oluyorlar. Mesela Kerastase ürünlerinden saç tipinize uygun ürünü size önerebilirler.








22 yorum:

  1. aaah bilseydim önceden keraste kullanıyorum ve pahallıya aldım geçen gün :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel site, bende ben davines almıştım buradan. kerestaselar piyasaya göre biraz pahalı ama düşünülebilinir.

    YanıtlaSil
  3. Geçen hafta alışveriş deneyimim olmuştu, darphin %20 indirim + 3 al 2 öde kampanyası çok güzeldi diğer markalarında da bu kampanyaları bekliyoruz. :)

    Yazdıkları hoş notlar ve tester hediyeleri ile beğenimi kazanan nadir firmalardan birisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel, memnuniyet duymanıza sevindim.
      hemfikiriz

      Sil
  4. Çok iyimiş, ilk kez duyuyorum, mutlaka siteyi inceleyeceğim...

    YanıtlaSil
  5. Kuaförlerden almaktansa internettten almayı daha çok tercih ediyorum. Böyle kesinlikle daha avantajlı oluyor.

    YanıtlaSil
  6. Yeni siteler keşfetmek iyidir :)

    YanıtlaSil
  7. Hemen bakacağım bende özellikle kerastes ürünleri için :)

    YanıtlaSil
  8. Sitede kullandığım ürünlerin indirimli fiyatlarını keşfettim sayenizde :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. bu sitelerden indirim takip etmek büyük zevk benim için bir şey almasam bile hergün girip bakıyorum ne var ne yok diye...:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen çok alışveriş yapıyorsun bakman lazım haliyle :)

      Sil
  10. Müşteri destek hattı olması çok güzel..

    YanıtlaSil
  11. Oldukça güzel indirimler varmış sitede. İhtiyaç zamanı bakacağım tekrar.

    YanıtlaSil
  12. Bu siteyi bilmiyordum.. Takip edicem.. Kullandigim bircok urun burada varmis..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..