11 Ocak 2016 Pazartesi

kar tatilinde neler yaptık / Legoland Gezimiz

Yeni yıla kar yağışı ile uyandık. Aslında yılın son gününe de... Yılın son günü 31.12.2015 Perşembe sabahı okulların tatil olması haberi ve yolların epey kapanmış olması nedeniyle anne kız evde kaldık. O karda ve buzda işe gitmeyi gözüm almadı...

Badem kızımla kahvaltı yaptık, ev toplamaca derken ısrarlarına dayanamayarak kar ile oynamak üzere attık kendimizi sokağa. Sokağımızın çocukları da dışarıdaydı. Hep beraber kar topu savaşları yaptık, eğlendik. Eve gelir gelmez üst değiştir, ısın, tekrar sokağa çık :) Yılın son, tatilin ilk günü böyle gelip geçti.

Yılın ilk günü de kar yağışı devam edince bizim şehir dışı seyahat planları, İstanbul gezi planları tamamen alt üst oldu. Ev-oda toplama, kullanılmayan eşyaları ayırma derken çok yorulduk.
Boza keyfi yapmak için çıktık. Tabi kar topu da oynadık! Hatta babasıyla yaptığı mini kardan adamı da eve getirmiş Badem, odasının camının önüne koydu!

Kapalı mekan aktivitesi söz konusu olunca ilk aklımıza gelen yer tabi Legoland oldu. İki gün boyunca da Legoland Discovery Centre eğlencesi yaptık. Legoland açılışı hakkında daha önce burada yazmıştım, okumak isterseniz.
Legoland yıllık üyeliğimiz olduğundan ailecek Legoland gezisi yaptık. Hatta sizin için video çektik. Legoland tur rehberi Badem hanım ile Legoland gezisini izlemek isterseniz sizi youtube/bademlebuduk kanalımıza bekleriz.

• İlk videomuzda Legoland Miniland İstanbul ve dünyadan minyatür örnekler ile Legoland alt katını
  • İkinci videomuzda Legoland üst katını, Olivia'nın Evi'ni, Duplo oyun alanı, parti odasını görebilirsiniz.

Bizim çok sevdiğimiz Prenses Kurtarmaca oyununda video çekmedik çünkü bu oyunda ailecek bir yarış içinde oluyoruz. 4 boyutlu sinemaların tamamını izledik! Merlin'in Çırağı bölümünde baba kız pedala kuvvet verip uçtular.

04.01.2016 Pazartesi sabahı: ''bugün okul var değil mi anneee'' diye uyanan fıstık Badem'e sevgiler...