19 Ocak 2016 Salı

İçimizdeki Sabotör

Yeni yıla girdik, şimdiden günler hızla geçmeye başladı bile... 2015 yılının son günlerinde sevgili Tuğba Dinamik Anne den güzel bir davet aldım. İçimizdeki Sabotörü keşfedelim ve yeni yıla onsuz girelim!

Yeni bir yıl, yeni bir ben hoş olur diye düşünerek kabul ettim daveti. Yaşam koçu Nihan Seç ile başladı keyifli davet. Nihan yani Nino birbirimizle tanışmamız için hoş bir oyun hazırlamıştı. Çocukluğumuza dair güzel bir anımızı yazdık küçük kağıtlara Nihan'a verdik. O karışık bir şekilde okudu, biz de kimin hangi notu yazdığını keşfetmeye çalıştık. Gerçekten eğlenceliydi. Daha önceden tanıdığım arkadaşlar hakkında yeni şeyler öğrenmek, yeni arkadaşlar tanımak çok güzeldi.
yaşam koçu nihan seç
Biz Tuğba ile iki gebe önümüzde su şişesi bol bol su içtik ve bol bol da atıştırdık Masal Bebek'in lezzetli ikramlarından...
Biraz da bizi engelleyen iç seslerden konuştuktan sonra Nihan içimizdeki sabotörleri kağıda dökmemizi istedi, memnuniyetle çizdik. 
Kapanış öncesi eğlenceli bir dans yaptık. Gerçekten karışık bir danstı ama Tuğba ve ben hamilelere yakışır bir gayretle dansı yapabildik.
yaşam koçu nihan seç





Yeni yılda ve ilerleyen yıllarda sabotörlerden uzak, özgür ve mutlu olmak dileğiyle...






11 yorum:

  1. Ah ah o sabatörü ben bir durdurabilsem içimde sürekli negatif düşünen bir canavar var :/

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlısın Elif ya :)

    YanıtlaSil
  3. Çok keyifli geçmis görünüyor. Hamilelik yakismis.

    YanıtlaSil
  4. ne güzel eğlenceli bir gün olmuş :-)) benim de içimde bir değil birkaç sabotör yaşıyor :-D

    YanıtlaSil
  5. Sen sadece göbeğine mi kilo aldın anlamadım, göbeğin olmasa yüzünden kolundan falan anlamam hamileliğini, maşallah^^

    YanıtlaSil
  6. ne kadar güzel ve faydalı bir etkinlik olmuş..süper görünüyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  7. Canım ne güzel anlatmışsın, çok teşekkürler geldiğin için :)

    YanıtlaSil
  8. Faydalı ve eğlenceli bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Uzun zamandır bloglardan uzak olunca haberim olmamış, yeni bebek yeni umutlar, ne güzel bir haber...Bade'ye kardeş geliyor demek :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..