17 Ocak 2016 Pazar

Nuxe Body Gel Duş Jeli

Sanırım kullandığım duş jelleri arasında birinci sıraya yerleştireceğim bir ürün buldum: Nuxe Body Gel Douche Fondant 

Nuxe Body Gel Duş Jeli kullananlar
Rengini Bul sponsorlarından dermokozmetik.com paketinden çıkan ürünlerden bir tanesi olan duş jeline bayıldım. 
Nuxe Duş Jelini neden çok beğendim?

  • Rahatlatıcı kokusu
  • Kalıcı parfümü
  • İpeksi dokunuş
  • Nemlendirme özelliği


Bu ürün diğer duş jellerine benzemiyor çünkü kocaman köpürmüyor. İnce bir köpük oluşuyor. Yüz yıkama jeli gibi nazikçe cildi temizlemeye yardımcı oluyor. Nemlendirici içeriği ile neredeyse duş sonrası nemlendirici krem sürmeye gerek bile kalmıyor. 
İçeriğinde sabun ve sülfat yok!
Badem ve portakal çiçeği yaprakları içerdiği yazıyor üzerinde, sanırım mis koku buradan geliyor...








3 yorum:

  1. Portakal çiçeği kokusunu çok severim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sevdim, sevdiğim kokunun portakal çiçeği kokusu olduğunu bilmiyordum :)

      Sil
  2. Duş jellerinin kokuları çok önemli bunun portakal çiçeği kokusu iyiy miş :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..