20 Ocak 2016 Çarşamba

Hamile Uyku Destek Yastığı

Hamilelik ile beraber vücut şeklimiz değiştiği gibi ağırlık noktalarımız da değişiyor. İlk aylarda sırt üstü ve yüz üstü yatmak doktor tarafından önerilmediği gibi 4. aydan sonra zaten mümkün olamıyor. 

Hamilelikte rahat uyku için ne yapmalı?

Bade'ye hamile iken hamilelik destek minderi kullanmıştım. Sadece yan yatarken karnıma destek olarak kullanıyordum. Blogda da yazmıştım. Hatta bu minderi doğum sonrası bebeğimde kullanmıştım. O büyüyünce de kızım kendi bebekleri için kullandı. Yani bu minder hep ortalıkta idi. 
Bu hamilelikte de rahat uyku için yine mindere başvurdum ama yetersiz kalınca hamile destek yastıklarını daha detaylı inceleyerek bir tane aldım.


Mycey Hamile Uyku Destek Yastığı

Daha önce kullandığım mindere göre epey büyük. 


  • Akşamları televizyon izlerken bacaklarımı yükseltmek için kullanıyorum.
  • Uykuda dizlerimin arasına koyuyorum.
  • Uyku saatinde bir bölümü de sırtıma destek olması için arkama yerleştiriyorum.



Bel, bacak ve sırt ağrılarıma iyi geldi. Sırt ve bacak bölgesindeki baskıyı azaltmak için 6. aydan sonra kullanmaya başladım. 

Dış yüzeyi çıkarılabiliyor ve yıkanabiliyor. Doğum sonrası emzirme yastığı yada bebek dönmeye başladığında bariyer olarak kullanılabilir. 
Hamile Uyku Destek Yastığı kullananlar

Ürünün bence dezavantajı ağırlığı!

Gece sağdan sola, soldan sağa dönerken yastığı çevirmek biraz zor oluyor :)

Sizin hamilelikte rahat uyku için önerileriniz var mı?






1 yorum:

  1. ah ben de hamileyken resmen 4 yastıkla birden yatardım biri sırtımda biri karnımın altında biri bacak arasında biri de başımı yükseltmek için :-)))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..