21 Ocak 2016 Perşembe

nikah şahidi oldum

2015'in son günlerinde benim için bir ilk yaşandı. Arkadaşımın nikahında şahit oldum. İlk kez nikah şahidi oldum. Çok heyecanlandım.

İş yerinden çalışma arkadaşım ve kadim dostum evlenmeye karar verdiğini bana söylediğinde onun adına çok mutlu oldum. Senden bir şey isteyebilir miyim diye sorduğunda nikah şahidi olmamı isteyeceği aklımdan bile geçmemişti. Nikah şahitleri hep kelli felli amcalar yada teyzeler olur diye aklımda kalmış :) Biz de orta yaş grubuna girmişiz şaka bir yana... 

Nikahta gelin, damat, nikah memuru ve diğer şahit hariç Badem vardı. O da fotoğraf ve video işleri ile meşgul oldu. Alkışlamayı da unutmadı elbette... 
Kendime not: 28.12.2015 Pazartesi günü ben 29 hafta + 5 günlük gebeyim. Badem'in doğum gününe de günler kalmış. 

Arkadaşıma ve eşine mutluluklar dilerim. Allah bir yastıkta kocatsın...

8 yorum:

  1. ben de çok yakın bir arkadaşıma şahitlik yapmıştım birkaç sene önce böyle yakın arkadaş olunca çok zevkli oluyor :-))

    YanıtlaSil
  2. Bizde mutluluklar dileriz.

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy ne güzel bir duygudur eminim, ben de yaşamak isterdim :) Çok güzel görünüyorsunuz bu arada, arkadaşına da çok selam canım, Allah bir yastıkta kocatson inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Harika bir duygu bu.bende en yakın arkadaşımın nikah sahidi oldum :) mutluluklar

    YanıtlaSil
  5. Bir daha evlenirsem nikah şahidim sen ol dostum☺️

    YanıtlaSil
  6. Mutluluklar dilerim arkadaşına

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir ömür boyu mutlu olurlar inşallah :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..