10 Haziran 2015 Çarşamba

yaz gelmiş gibi

Haziran ayının neredeyse ortasındayız. Uzun süredir yurt dışında bulunmuş olsanız yada herhangi bir sebepten uzun süredir uyutuluyor olsanız uyandığınızda size bugünün tarihini söyleseler, haziran ayı içinde olduğunuzu söyleseler inanır mısınız?

Şu an bu hava şartlarında zor!


Bu yıl bir türlü yaz gelmedi! 
Oysa geçen ayın başlarında yazlık giysilerimizi ortaya çıkarmıştım ben. Yazlık ayakkabılar ortaya çıkmış, botlar, çizmeler rafa kaldırılmıştı. Yarım kollu şifon bluzler bu değişken havalarda kurtarıcı oluyor. Ben de biraz koyu renkleri tercih ediyorum bu aralar. Karanlık havalar nedeniyle sabahları uyanmak, yataktan kalkmak da ne kadar zor. Negatif iyonların etkisi nedeniyle halsizlik ve durgunluk da sık görülüyor bu aralar. 


Geçen hafta yine kapalı bir havada attık kendimizi sahile. Tabi ki İstanbul / Ortaköy sahili... Deniz kenarında çay içtik, gemileri izledik. Dalgaların sesini işitmeye çalıştık, ruhumuzu dinlendirdik.



Dedim ki Bade'ye: 

- Havalar nasıl olursa olsun senin havan güzel olsun :) 
Güzel bakarsan güzel görürsün dünyayı... 
O zaman ben güneş gözlüğümü takayım anne, güneş sanki gözüme çok geliyormuş gibi...
- Tamam, çok iyi fikir kızım, sanki yaz gelmiş gibi :)



17 yorum:

  1. İnsanı tebessüm ettiren bir yazı olmuş :) harikasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebessüme sebep olduysak ne mutlu bize,
      sevgiler.

      Sil
  2. evet hava cok kapalı bende kızım ile ortakoy yapma planlarıdayım su sıralar bakalım :) Sevgıler Lezzettramvayı

    YanıtlaSil
  3. Demek halsizlik ve durgunluğumun nedeni negatif iyonlarmış, acaba biz de Bade gibi pembe gözlüklerimizi taksak pembe görürmüyüz dünyayı :) Sevimli anne kıza sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bu negatif iyonlar!!!!!
      pembe gözlükleri hiç çıkarmamalı...

      Sil
  4. Çok şeker bir yazı olmus Bade gibi

    YanıtlaSil
  5. evet bu sene bir türlü yaz gelmek bilmiyor, bir gelsin bıdıklarımla sahile koşacağım 15 aylıklarımı denizle tanıştırmaya can atıyorum kova küreklerini bile hazırladım, Badenin fikrine bayıldım burda yağmur yağıyor ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah o kova kürekler :) sahile gitmek, sahilden gelmek...
      iyi tatiller şimdiden

      Sil
  6. haha harika cevap çok pozitif bir çocuk Badem çok iyi bir özellik bu bence :-)) bu arada hala yaz gelemedi ve ben hala yorganı bile kaldıramadım :-((

    YanıtlaSil
  7. :)))Çok güldüm...Bade'nin hayatından hiç güneş eksilmesin...

    YanıtlaSil
  8. aferin badeye pozitif bakıyor hayata

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..