7 Haziran 2015 Pazar

detaylarda değişiklik iyidir

Dayanıklı tüketim eşyaları da denen beyaz eşyaları seçerken uzun uzun yıllar kullanacağımızı tahmin ederim genelde, aslında daha çok temenni ederim diyebilirim. Küçük mutfak aletlerinde ise çok seçici değilimdir.

Mobilyalarımı 2-3 kez değiştirmiş biri olarak beyaz eşyalarımda henüz değişikliğe gitmedim. Küçük ev aletlerini alması daha kolay, fiyatları daha uygun ve çok yer kaplamıyor.
Değiştirilmemiş küçük ev aletlerimden bir tanesi de babamın hediyesi Philips Su Isıtıcı cihazım. Tam 10 yıldır kullanıyoruz bir kez bile bizi üzmedi, arıza yapmadı. 
Geçtiğimiz anneler günü buluşmasında, #annesultanlar da İlknurcum bana bu Electrolux Su Isıtıcısını hediye edince gözümün önünden gitmedi eski su ısıtıcım, duygusal olarak bağlanmış olabilirim :)

Evde paketinden çıkarınca ise resmen bayıldım. 10 yılda teknoloji ne kadar ilerlemiş diyeceğim neredeyse!

Electrolux EEWA7800 Su Isıtıcı

Gizli rezistans
tek elle açılır kolay açılır kapak
1.7 litre kapasite
Sıcaklık göstergesi
turbo ısıtıcı seçeneği 

Turbo ısıtıcı ile 200 ml kadar suyu yani bir fincan kahve için gerekli olacak miktarı 60 saniyeden daha az bir sürede ısıtabiliyor. Bu özelliği sık sık kullanıyorum. OneCup Turbo
Sıcak tut özelliği bulunuyor. 
Isıtıcı haznesinde yeteri kadar su yoksa cihaz kendini kapatıyor.
Sıcaklık göstergesi sayesinde hazne içindeki suyun derecesini görebiliyorum. Mesela kahve hazırlarken kaynamış ve bir süre bekleyerek 90 dereceye düşmüş suyu tercih ediyorum. Yeşil çayda ise kaynar su yerine 80 derece civarında su kullanılması öneriliyor. 
kettle

İşte tüm bu nedenler için eski ısıtıcımı rafa kaldırdım, yenisini kullanmaya başladım.
Teşekkürler Electrolux 


7 yorum:

  1. Sıcaklık göstergesi olayı süpermiş. Çok da şık duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istediğin derecede su ısıtabilirim arkadaşım :)

      Sil
  2. Bir arkadasim daha cok memnun oldugunu belirtmisti gule gule kullanin ;)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan çok da şık görünüyor :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..