8 Haziran 2015 Pazartesi

Hassas Anne Etkinlik Merkezi'nde Adım Adım

Geçtiğimiz hafta sevgili Ece nam-ı diğer Hassas Anne, Adım Adım ekibi ile blogger anneleri bir araya getirdi. Bu keyifli buluşma Ece'nin Hassas Anne Etkinlik Merkezi'nde gerçekleşti.

adım adım buluşması

Hassas Anne Etkinlik Merkezi'ni sosyal medyadan takip ediyor, çok da merak ediyordum; Adım Adım buluşması sebebiyle merkezi de görmüş oldum. Gerçekten çok emek harcanmış bir yer olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Duyusal odaya bayıldım, en kısa sürede Badem kızım ile merkeze geleceğiz. Hassas Anne Etkinlik Merkezi iletişim bilgilerini yazının devamında sizinle paylaşacağım. Waternet aktivite bölümü, MyCey hareket merkezindeki trombolinler ve geometrik yastıklar, duyusal odanın ışıkları ve kocaman keyifli bahçesi çok güzel. 
adım adım setleri

Adım Adım ekibinin de bulunduğu toplantıda bizim de 9-48 ay arası kullandığımız Adım Adım setleri hakkında bilgi aldık. Adım Adım eğitici setleri 9. aydan itibaren kullanabiliyorsunuz. Her ay için ayrı hazırlanan kutu içeriğinde bulunan kitap ile çocuğunuzun o ay için gelişim tablosunu, neleri yapabileceğini, neler söyleyebileceğini ve hissedebileceğini takip edebiliyorsunuz. Yaşına ve ayına uygun aktiviteler ile çocuğunuzla keyifli vakit geçirebiliyorsunuz.
Bizim Adım Adım ile tanışma hikayemiz hamileliğimin son ayında eşimle beraber katıldığımız ebebek toplantılarından birinde olmuştu. Eşim Badem 9. ayına girerken kutuya abone olmuş. Ara vermeden de aboneliğimiz devam etti. Adım Adım Eğitici Setler deneyimlerimizi blogdan okuyabilirsiniz. 
adım adım set

48 aydan sonra da yine Mikado Yayınları'nın Neden? Niçin? Nasıl? kitaplarını aldık. Bu kitapları da okumaya hala devam ediyoruz. Çeşitlerinin artmış olması beni sevindirdi. Yeni Neden? Niçin? Nasıl? kitaplarını Badem ile paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 
neden niçin nasıl

50 Eğitici Aktivite kitabını da yine o dönemde almıştık, farklı aktivite önerileri ile epey kullandığımız bir kaynak olmuştu.
Siz de dilerseniz sitesinden inceleyebilirsiniz. 
Adım Adım tanıtım filmini de izleyerek konuyla ilgili çok daha fazla fikre sahip olabilirsiniz. 

adım adım setleri

Hassas Anne Etkinlik Merkezi  
Çitlembik Mah. 9. Cad. No:13 Zekeriyaköy- Sarıyer  02122027704   
Facebook Hassas Anne Etkinlik Merkezi ve Instagram Hassas Anne Etkinlik Merkezi



6 yorum:

  1. Harika olmuş. Çok teşekkürler canım.
    Ece

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenceli ve eğitici bir etkinlik olmuş yazınızı okuyunca bilmediğim ama merak ettiğim konuları keşfettm 😊bilinçlendim ilerde bir bebeğim olursa bu setlerin lazım olacağı kesin. Sevgilermle

    YanıtlaSil
  3. Hassas Anne'nin Etkinlik Merkezi benim de gidip yerinde görmek istediğim bir yer. Adım Adım'ı ise ilk kez duyuyorum hemen araştıracağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmenizi öneririm, duyusal oda ve my cey aktivite odası çok güzeldi...

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..