16 Şubat 2016 Salı

Domino's Pizza yaptık

Geçtiğimiz hafta cumartesi günü Domino's İnovasyon merkezinde pizza gününde idik. Tabi ki mutfaktaki en büyük yardımcım Badem kızım da benimleydi. Birlikte kek yapmayı çok seviyoruz. Bu kez de pizza yapalım dedik.

pizza günü
Domino's'un yeni lezzetlerinden dört peynirli pizza ilk eserimiz oldu. Dönerli pizza da yaptık elbette. İlk pizzamızı hazır açılmış ince hamurla yaptığımız için ben gayet rahattım. Üzerine domates sosu ve sarımsak sosu ekledik. Domino's İnovasyon sorumlusu Sevda hanım'ın yönlendirmeleriyle peynirlerimizi ekledik ve fırına verdik. Bade'nin ve benim pizzalarım ayrı ayrı pişti. İkimiz de babası için hazırladık. Ölçülerde hassas davranan Domino's bu işi gerçekten iyi biliyormuş. Çok malzeme koymak pizzayı lezzet katmıyormuş. 
anne kız mutfakta

İkinci pizza deneyimi ise dönerli pizza idi. Tezgahta hamuru görünce eyvah dedim, kızım sen yap ben sana yardım ederim diyerek kolaya kaçtım. Bade hamurla uğraşmayı çok seviyor ama ben hamur yoğurma konusunda pek başarılı değilim. Ben de kızıma asistanlık yaptım. Dönerli pizzayı da yine Sevda hanımı takip ederek hazırladık. En son üzerine parmesan dökmeseydik muhteşem olacaktı ama bilemedik... Parmesan koyduğumuz için biraz kıtır bir dönerli pizza olmuş, Sevda hanım bizi bu konuda aydınlattı. Her zaman işi profesyoneline bırakmalı değil mi?
Domino's İnovasyon merkezi
Pizzalardan sonra ikram edilen sufle ise beyaz çikolatalı idi... Kızlar da biz de bayıldık. 
Domino's Pizza event

Gün içinde bize eşlik eden Domino's ayıcığını da çok sevdi kızlar.
bademlebuduk
Keyifli ve lezzetli bir workshop olarak hem kızlarımızın hem de bizim hafızalarımızda yer aldı...   teşekkürler...
Kendime not: 34. hafta hamilelik :)




1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..