25 Şubat 2016 Perşembe

hem ablaya hem bebeğe dönence

Bebek odası için alışverişler başladı.

Bugünler hiç gelmeyecek sanmıştım hamileliğimin ilk aylarında... Mide bulantıları, hormonal değişiklikler ile değişen ruh halleri sanki zaman hiç geçmeyecekmiş gibi geliyordu. Şimdi bebeğimize kavuşmaya sayılı günler kaldı. 

Artık hamileliğin keyifli taraflarından bebek için alışveriş yapma zamanı!

bebek için alışveriş

İkinci bebekte daha tecrübeli oluyor anne babalar. Bade için alışverişlere çok daha erken başlamıştık. Odası, dolabı ve yatağı 7 aylık hamileyken hazırdı. Şimdi önümüzde bir de abla olduğu için hazırlıklarda çok aceleci davranmıyoruz. Bebeğin yatağı henüz gelmemiş olsa da dönencesi var!!! Ablası da biz de çok beğendik, almasak mıydı?

Tiny Love Sihirli Gece Dönencesi ve Projektör çok fonksiyonlu ve uzun süreli kullanıma uygun olduğu için tercih edildi. Önce müzik için kullanacağız. Aynı odada bulunan abla için tavana yansıma yapan projektör kullanılacak. Bebek de biraz daha büyüdüğünde dönence halinden çıkararak abajur olarak kullanacağız. Sizce de çok fonksiyonlu değil mi?
Tiny Love Sihirli Gece Dönencesi ve Projektör
İkinci bebek ise söz konusu olan her alışverişte ablayı da düşünmeliyiz... 

Dönencenin diğer özellikleri:

3 ayrı müzik kategorisinde 9 değişik melodisi var.
30 dakika kesintisiz müzik çalabiliyor.
Ses ayarını siz yapıyorsunuz, sessiz de çalışabiliyor.
Gece lambası olarak da kullanmak için dönence çıkabiliyor.

Belki bebek doğmadan paketi açar ablanın yatağına takarız bile! Ama ablası kardeşiyle birlikte dinlemek istiyormuş müzikleri...




21 yorum:

  1. Abla abi olan evde öncelik onların...

    YanıtlaSil
  2. Canım benim.. Güle oynaya büyüsünler abla-kardeş :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy cok güzelmiş, bizim ilk bebek olunca alışverişe erken başladık.
    Ablayı öpüyorum müzikleri dinlemek için kardeşini bekliyor ;)

    YanıtlaSil
  4. Ablaya da gelecek kardeşine de sağlıklı mutlu huzurlu bir ömür dilerim ♥

    YanıtlaSil
  5. Ablasi da bebiste Güle güle kullansinlar:)

    YanıtlaSil
  6. Ben yegenime almistim gercekten cocuklari mest eden birsey bu ben bile bayildim.:)

    YanıtlaSil
  7. çok şeker olacaklarına eminim beraberce müzik dinlerken :-))

    YanıtlaSil
  8. ahh o ablayı ben yerim ya. Maşallah. Allah evlatlarınla huzurlu günler versin canım

    YanıtlaSil
  9. Biz çok ihmalkardık sanırım. Ada doğduktan sonra yatağı falan alınmıştı. Hatta kıyafet alma konusunda bile acele etmemiştim ben:))))

    YanıtlaSil
  10. Bade çok cici bir abla olacak :)

    YanıtlaSil
  11. ayyyy keyfini çıkar iştee ya bu günlerin de. badeyi de öpsene benim için yaa :)

    YanıtlaSil
  12. Bende 2.plana düşecek detaylara takılıp asıl işlerden uzaklaşmışım son günlerde, Bade harika bi abla olacak bence^^ Maşallah sağlıkla gelsin.

    YanıtlaSil
  13. güle güle kullansınlar
    ben ikinci oğlumda o müziğe alıştırmıştım oğlumu gezmeye giderken de müzik kutusunu yanına koyup oğlumu araba koltuğuna yatırdığımda uyuması gerektiğini anlıyordu bayağı işime yaradı yani

    YanıtlaSil
  14. ayy ne güzellll. <3 güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  15. Öncelik ablaların. Yinede denge önemli.

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullanın Elif'çim.Dördüncü aydan sonra o dönenceye bakılıp ne neşe dolu çığlıklar atılacak kimbilir ♥

    YanıtlaSil
  17. Dönence bebeklerin zihin gelişimi için çok önemli. Aksesuar olarak düşünülmemeli. Siz de bilinçli bir annesiniz ne güzel.

    YanıtlaSil
  18. harika... güle güle sağlıklı günlerde kullansınlar.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  19. Ya yerim dinlemek icin kardesini mi bekliyormusss badeeeeem kuzusu yerim seni... bende hala bise almadim bebise acelesi yok diyip duruyorum 😊

    YanıtlaSil
  20. Bebekler için son yıllarda ne güzel şeyler üretiyorlar... Bade de abla sorumluluğuna girmiş bile demek dinlemek için kardeşini bekliyor, çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  21. tinylove ın bu ürünü gerçekten muhteşem piyasadakiler gibi tek fonksiyonlu degil hemde daha kullanışlı her beşige uyum saglaması da cabası

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..