26 Şubat 2016 Cuma

butik gümüş Bigrazia

Yeni bir kadın girişimi daha : Bigrazia 

Sevgili arkadaşım Aslı Bakırköy'de çok şık bir takı mağazası açtı. Butik çalışmalar yapıyor olduğundan sadece size özel yada her yerde rastlayamayacağınız modelleri mağazada bulabiliyorsunuz.
Yeni bir kadın girişimi daha
Geçtiğimiz hafta ben de Bigrazia'yı görmek için Bakırköy'e gittim. 37. hafta doktor kontrolü sonrası ailecek ziyaret ettik Aslı'yı. Bakırköy'de Gür Çarşısı içinde 36 numarada. Gür Çarşısı zaten Bakırköy Özgürlük Meydanı'nı geçince biraz ileride sağda kalıyor. Çarşı içine girdiğimde gördüğüm ilk kuyumcuya Bigrazia nerede acaba diye sordum. Kuyumcu: ''yeni açılan vitrini güzel olan yeri mi soruyorsunuz'' dedi. İşte o güzel vitrinli dükkan Bigrazia oluyor.
Mağazada ortada bulunan masada exclusive ürünler sergileniyor. Taşların ışıltısı zaten kendini belli ediyor. 
butik takı mağazası
Kuyum ve mücevher tarzında ayrıcalıklı gümüş takılar, bileklikler, kolyeler, yüzükler ve küpeler bulunuyor mağazada. Modellerin güncel olması, modayı takip etmesi ve sık sık yenilenmesi de müşteri gözüyle baktığımda beni etkileyen faktörlerden oldu. 
butik gümüş takı aksesuar
Gür Çarşısı içinde en güzel vitrin ünvanını taşıyan Bigrazia vitrinini de sizin için fotoğrafladım. Siz ne dersiniz, şık değil mi?
bigraziaa modeller
Geleneksel gümüş takılardan farklı olarak modern ve trend çizgisi olan modelleri ben çok beğendim. Size de tavsiye ederim. Bakırköy mağazaya gidemezseniz instagram hesabından da ulaşabilirsiniz. İnstagram: Bigraziaa



10 yorum:

  1. Balıklara bayıldım,bize de çok yakın hemen gideceğim :)

    YanıtlaSil
  2. bana yakın olsaymış keşke :-((

    YanıtlaSil
  3. Ben de gittim canım, çok güzel ve özel bir dükkan olmuş, ben de bayıldım, hem takılara hem de dükkanın enerjisine, Allah Aslı'cığıma inşallah bol kazançlar verir, öptüm canım seni de

    YanıtlaSil
  4. Hayılrı olsun. başarılar dileriz.

    YanıtlaSil
  5. Canım çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum yazını okuyunca. Eline sağlık. Yine beklerim:) @lifeofyasmina Seni de öperim güzellik teşekkürler güzel sözlerin için.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı uğurlu olsun :) Takılar harika :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun başarılar :)

    YanıtlaSil
  8. Mağaza bana tersmiş ancak hesabına bakmalı mutlaka.Göz şeklindeki yüzüğe bayıldım...

    YanıtlaSil
  9. göz şeklindeki yüzüğe bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..