11 Şubat 2016 Perşembe

34. haftada hamile stili

Doğum iznim başladığından beri tam iki hafta geçmiş bile. Zaman hızlı ilerliyor. Oysa hamile olduğumu öğrendiğim ilk günlerde değil bir hafta, günler bile geçmiyordu sanki...

Son çeyrek içine girdiğimiz 2016 yılıyla beraber günler sanki çok daha hızlı geçmeye başladı.
Büyüyen karnım hareketlerimi yavaşlatmış olabilir ancak hep dediğim gibi: 
hasta değil, sadece hamileyim.
34 haftalık hamileyim

34. haftada hamile stilim:

İkinci bebeğimi beklerken hamile kıyafeti giymedim sayılır...
Giymemek mümkün değil tabi ki ama seçici davrandım. 
Bir adet hamile pantolonu, iki adet hamile taytı, bol miktarda hamile atletini saymazsak giymedim. Üzeri resimli, yazılı hamile bluzlerini sevmedim, almadım. Bol kıyafetlerim rahat rahat oluyor üzerime. Geçtiğimiz ay yurt dışında dresslily sitesinden verdiğim siparişler de bu hafta elime ulaştı. Hemen denedim, göbeğime ve bana uygun oldu bedenleri :) Fotoğrafları tıklayabilirsiniz. Sadece L beden seçimi yapmıştım. 
Böylece doğum sonrası giymeyeceğim kıyafetlere para ödememiş oldum. 
Sizce bu mor dantel detaylı bluz doğum sonrası da rahatlıkla giymem için uygun değil mi?
hamile stili

Bol gömleklerimi giymeye devam ediyorum. Sanırım zaman azaldıkça gömleklerin için atlet giyerek kullanmak zorunda kalacağım çünkü karnım hızla büyüyor... Dresslily'den aldığım diğer gömlek de mavi tonlarında.
yurt dışı alışveriş önerileri


34. haftada neler oluyor?


  • 34. hafta ile beraber doktor kontrollerimiz sıklaştı.
  • Yorgunluk şikayetlerim arttı. Çabucak nefes nefese kalabiliyorum.
  • Sık idrara çıkma özellikle geceleri beni zorluyor.
  • Hastane çantasını hazırlamak için uygun bir zaman. Yardım almak için yakınlarınıza danışmayı ihmal etmeyin.
  • Karnımda adet sancısı benzeri ağrılar hissetmeye başladım.


Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah, sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimizi...




15 yorum:

  1. Elifcim zaman hakikaten hızla geçiyor ilk aylarda anlaşılmıyordu bile ama bu sayede doğum sonrası hızla eski kilona döneceksin bence..

    YanıtlaSil
  2. bence doğumdan sonra da giyersin onu hoşmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Mor bir harika.. Güle güle giy cnm..

    YanıtlaSil
  4. Morun tonu çok güzelmiş. Ben şahsen her moru sevmiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Mor renk çok yakışıyor bence.Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  6. ikisi de çok güzel güle güle giyin, maşallah size :)

    YanıtlaSil
  7. cnm benim hamilelik sana çok yakıştı, daha dün gibi hamileliklerimizi öğrenmemiz.. oysa ki çok az kaldı ..sağlıkla al kucağına kuzunu :)

    YanıtlaSil
  8. Mor çok yakışmış, sağlıcakla kucağına alman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  9. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah! Maşallah çok kiloda almamışsınız, ne güzel...

    YanıtlaSil
  10. Çok da güzel seçimler yapmışsın sağlıkla kucağına alman dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Sağlıcakla gelsin inşallah,az kaldı.

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel zamanlar tadını çıkarın. Sağlıkla inşallah.

    YanıtlaSil
  13. harika seçimler sağlıcakla alın kucağınıza

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..