15 Şubat 2016 Pazartesi

tatile mi gitsek?

Bu aralar tatile ihtiyacım var diye düşünüyorum diyeceğim ama benim hep tatile ihtiyacım var... Tatili sevmeyen yada tatile ihtiyacı olmayan var mı? 

uygun ve avantajlı tatil paketleri
Hafta sonu tatili bile insanı yenilemeye, yeniden enerjisini toplamaya yetiyor. Zaman, maddiyat ve mekan bir araya geldiğinde ortaya harika sonuçlar çıkıyor. İzinde olduğum bu dönemde uygun tatil fırsatlarını araştırdım. Siz de uygun ve avantajlı tatil paketleri ararsanız tatilgo'dan ulaşabilirsiniz

Sınıflandırılmış tatil seçenekleri arasından ilginizi çekenleri inceleyebiliyorsunuz. Benim aklımda Yalova tarafı vardı. Yakın Çevre Otelleri sekmesinden ulaştım. %45 indirimli ve taksit imkanlı otelleri görünce sitede biraz daha gezinmeye karar verdim. 

Tatil denince hemen yaz akla geliyor olabilir ancak kış tatilleri de ayrı keyifli. Kış tatilinde doğru seçimler yaparsanız çok da uygun fiyatlar olduğunu görebilirsiniz. Oteller ve tatil beldeleri de kalabalık olmadığı için bol bol keyif yapabiliyorsunuz. Doğa ile iç içe temiz hava alabileceğiniz bir tatil de oldukça dinlendirici olacaktır. Hele bir de SPA merkezi varsa otelin muhteşem...
Hediye Masaj Paketli Oteller
SPA Keyfi Otelleri sekmesinden pek çok otele ulaşabildim. Seçimlerimi daraltarak istediğim bölgeyi, konaklama şeklini, fiyat aralığını seçtim. Mesela ben Pamukkale bölgesini seçtim, çeşitli fiyat aralıklarında SPA otellerine ulaşmak mümkün.
Masaj ve SPA hizmetlerini çok sevdiğimizden Hediye Masaj Paketli Oteller sekmesini de incelemesem olmazdı. Yine daha önce yaptığım aramalara uyumlu olarak 3 adet Pamukkale ve 1 adet Yalova tarafında hediye masaj paketi veren otel ile karşılaştım. 
Siz de zamanınıza, bütçenize uygun tatili bu şekilde bulabilirsiniz.

Şimdiden iyi tatiller dilerim.

13 yorum:

  1. SPA insana cazip geliyor :)

    YanıtlaSil
  2. Tatil mi ? tam da ihtiyacım olan...

    YanıtlaSil
  3. benim de tatile ihtiyacım var hep birlikte gidelim :-))

    YanıtlaSil
  4. Benimm de nasil ihtiyacimmm vaaaar allahimmmm hadi gidelim yahuu azcik tatil hepimizin hakkiii...

    YanıtlaSil
  5. tatil :) yaz gelse de baksak hemen :)

    YanıtlaSil
  6. yılda 4 kez yeter bana :)

    YanıtlaSil
  7. paylaşım için teşekkürler seni takipteyim ben de beklerim
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Tatil mi ... dediniz uzun tatilleri sevmem ama yılda 10 kez olsun isterim.

    YanıtlaSil
  9. Vallahi ne kadar çok olursa o kadar severim kendisini. Zaten bu yaz için tatil rezervasyonumu şimdiden yaptırdım bile.

    YanıtlaSil
  10. En çok ihtiyacım olan. Sakin yerleri seviyorum

    YanıtlaSil
  11. tatil artık rüyalarıma giriyor!

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..