6 Mayıs 2013 Pazartesi

bahar gardırobumuz

bahar temizliği, cam kapı duvar silmece derken dolaplarda temizlik zamanı geldi de geçiyor,
bademin yazlıkları da artık meydana çıktı, kışlıklar, küçülenler, elden geçirildi, hurçlara yerleşti.
gitmesi gerekenler gidecekleri yer için paketlendi :)
çizmeler, botlar, ayakkabılar yıkandı paketlendi, hurçlara yerleştirildi.
bademin bahar dolabı işte böyleee




bu bahar da pembe, beyaz favorimiz :)
çiçekli elbiseler her daim favorimiz



beyazlarımız da öyle


mini şortlarımızdan






bademlebuduk







20 yorum:

  1. bir de bunlar ütülenecekkkkkkkkkkkkkk
    ağlamak istiyorummmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  2. kız annesi olmak zor ama keyifli bende kız istiyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah :)
      kız annesi olunca makyaj kılık kıyafet her şeyde bir ortak sahibi olunuyor :))

      Sil
  3. Ne guzel bir dolap icim acildi resmen :) kiz annesi olmak buyuk keyif olsa gerek

    YanıtlaSil
  4. kolay gelsin..bahar temizliğinin en kolay zevkli kısmı bu olsa gerek:)

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin size..yaz geldi mi ütü artıyor, sıcakta dayanılmaz oluyor..

    YanıtlaSil
  6. Ben küçükken annem bana çok söylenirdi. Şimdi kızımda bana yapsın diye bekliyorum ama kızım fazla sporcu ruhlu hiç hoşlanmıyor benim kokoşluklarımdan :))

    YanıtlaSil
  7. :))Allah yardımcınız olsun.. bu arada çok cici kıyafetler bunlar..

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. bloğuna bayıldım canım, sık sık görüşürüz artık :)


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. HAAA ANLAŞILDI KÜÇÜK PRENSES BİRAZ FAZLACA SÜSLÜ:)İŞİNİZ ZOR KOLAY GELSİN BLOĞUNUZ ÇOK SEVİMLİ...İZLEMEKTEYİM SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  10. Canım kolay gelsin..Okadar çabuk büyüyorlarki bir sezondan diğerine gardırop yeniliyoruz :) Sağlıkla kullanın hepsini canım..Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel bir dolap...
    Kız fark etmiyor benim minik farem de öyle krem sürmeden parfüm sıkmadan asla dışarı çıkmaz daha 19 aylık...Şimdiden böyleyse büyüyünce ne yaparım ben...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..