15 Şubat 2022 Salı

merhaba blogspot

Bu yazımla fark edeceksiniz ki artık internet sitem blogspot uzantılı... 2013 yılında açtığım blog sitemin adını 2014 yılında .com uzantısı ile taçlandırmıştım. Yıllardır alan adımı yenileyerek bu şekilde yayın yapıyordum ancak bir dizi araştırma sonrası orjinal haline, blogspot uzantısına dönmeye karar verdim.  

Benim com alan adına geçtiğim dönemlerde bu çok prestijli bir görüntü idi. Sayfada, yazılarda bir fark olmuyor ama site çok daha profesyonel görünüyordu. Zamanla instagram hayatımıza girip blog siteleri daha az okunur hale gelince com alan adının eskisi gibi bir prestij sağlamadığını gördüm. 
Radikal bir kararla alan adı yenileme işlemini yapmadım. 

Tabi google a bademlebuduk yazdıkça eski alan adım geliyor ve siteme yönlendirme yapmıyor maalesef ama zamanla bu durum da çözülecek diyorum, buna inanıyorum. 
Artık daha bol yazı ekleyerek blogspot uzantılı orjinal alan adı sitemle listelerde yine yukarılara çıkacağım, sizlerin de destekleriyle...

Pek çok sitede en iyi bloglar arasında gösterilen kişisel blog sitem hep com alan adına yönlendirme yapıyor, keşke o linkleri de buraya yönlendirebilsem. Bu konuda fikir, öneri ve tecrübelerinizi dinlemeye açığım. 


bademlebuduk.com



Benim değerli okuyucularım beni blogspot uzantısı ile de okumaya devam eder bence 
Sevgiler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..