21 Eylül 2013 Cumartesi

dekorcafe ile blogger buluşması

Geçtiğimiz cumartesi bizim için epey yoğundu, 
O güne ait 2 etkinlik vardı, birini daha önce burada yazmıştım. 
Diğeri de sevgili dekorcafe nin etkinliği. Sevin, biz bloggerları buluşturduğun için sana teşekkürler !!!
Sevin dekorcafe herşeyi hazırlamıştı bizim için.
Yine kırık şemsiye ile beraber katıldık. Sevgili Esra'm benim.



Hemen kaynaştık zaten, bir çok blogu zaten izliyordum ve biraz da tanıyordum. Böyle sohbet ortamı tabi çok hoşuma gitti. Eda hanım 3M firması Command ürünleri tanıtımı için bizimleydi. 3M (post itleriyle ve nextcare markasıyla tanıyorum ben daha çok onları) süper bir sunum ile çivi çakmadan duvarlara asabileceğimiz askıları gösterdi bize, üstelik çıkarmak istediğinizde duvarda bir kalıntı bile bırakmıyor! Ayrıca bahsedeceğim bu ürünlerden...
 Mado'nun duvarlarında denedik :)) Bir yandan da tabaklarımızı hüplettik :))





O gün doğum günü olan 2 arkadaşımızı pasta ile şaşırttık. Pastanın sunumu da çok hoştu !!!
Nice mutlu yıllara

Öncelikle www.dekorcafe  .com a ve katılan tüm arkadaşlarıma sevgilerimi iletiyorum, görüşmek üzere...


2 yorum:

  1. Harika bir etkinliğe benziyor eminim çok keyifli geçmiştir

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor her şey :) Keyfiniz resimlerden bile geçiyor insana :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..