4 Eylül 2013 Çarşamba

Türk Kahvesi severler buraya :))

Eşle hadi bir kahve içelim; huzurdur... Köpüklere güven karışır, dudağının kenarına hafif bir gülümseme kondurur...


Anneyle içilen hadi bir sohbet ederken kahve içelim; güçtür... Köpüğünde anne şefkati vardır, telvesinde hayatın yorgunluğu... 
benimki ablayla içilen kahve... içinde Abla Şefkati var...




Tek başına balkonda içilen kahve; yalnızlıktır; acıdır tadı. Köpüğü de, telvesi de duygu kokar... 
Bazen de komşular evde yoksa yalnız içilir balkonda kahve :)


Arkadaşlarla içilen kahve; neşedir... Kahkahalar köpükler üzerinde yüzer..


Beklemediğin bir anda gelen kahve; başkadır... Isıtıverir içini...

BABA ile içilen kahve; sevgidir... Az şekerli, hep benimle oldur onun telvesi... Ben kızımla yaşıyorum bu kahve keyfini, hep yanımda olsun telvesi :)





Yorgunken içilen kahve; hafifletir, dinlendirir...



İstedim ki  hep beraber olsun  kahvelerimiz, 
Kahkahalarımız birlikte köpükler üzerinde yüzsün

AFİYET OLSUN ♥


Facebookda bir çok sayfada gördüğüm kahve hakkındaki yazıyı kendime benzettim, karıştırdım epeyce :)))







12 yorum:

  1. ne kadar güzel yazmışsın canım...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel anlatmışsınız çok hoş bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. ne guzel yazmıssın !! bende kahveden vazgeçemiyorum :))
    herşeye iyi geliyor bu kahve :*

    YanıtlaSil
  4. Kahvem elimdeyken ne tatlı oldu bu yazı..çok hoş yazmışsın canım..

    YanıtlaSil
  5. Yazını okurken düşündümde,bende hep sevdiklerimle içmişim Türk kahvesini ve kiminle içtiysem yazdığın duyguları tatmışım... Hatta blogumuzda "Yalnız içilen Türk kahvesi"diye hüzünlü bir yazı paylaşıp sevdiklerimle içmeyi özlediğimi yazmıştım evliliğimin ilk aylarında...

    Kahvelerimize ve hayatlarımıza eşlik edenlerin eksikliklerini görmemek temennisiyle... :)

    S&S

    YanıtlaSil
  6. Kahve ritüeli hoş olmuş.Doğrusu ben en çok fal baktırmak için içerim.O da ayda bir defa .:))

    YanıtlaSil
  7. benimde kahve vazgeçilmezim, yanında lokum çikolata yada şeker ile ayrı bir güzel oluyor, hele birde ailen yada arkadaşların varsa... birde fal baktırdınmı üstüne ohh ne keyif olur :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel bir yazı olmuş, ne kadarda doğru:)

    YanıtlaSil
  9. Canımı çektirdin sabah sabah, keşke komşu olsaydık.. Ben kahveye çok düşkünüm sade sıfır şeker olacak :)

    YanıtlaSil
  10. Kahve yalnızca sevdiklerinle içilir yanında huzur buldugun içini acabildiin kıymet verdiin özel insanlarla içilir... kahve yadediştir kahve vazgecilmezdir...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..