7 Ocak 2019 Pazartesi

Bade’m 9 yaşında

6.Ocak bizim günlerdir beklediğimiz tarih! Bizim için çok çok önemli bir gün... Bade’nin doğum günü tabi ki... Bizi aile yapan, evimize neşe katan biricik kızımızın doğumu...

blogger

Yeni yaşında da ve sonraki yaşlarında da yani ömür boyu doğum günün için hep böyle heyecan duyarsın inşallah kuzucuğum. Bir aydan az kaldığında gün saymalar başladı. Hatta geçen haftalarda hediyeni seçmek için beraber dışarı çıktık. Jimnastik yapan Barbie bebeği istedi Bade. O anda almadım çünkü hem sabırsızlanır, doğum gününe kadar dayanamaz dedim hem de sürprizi kaçar! Doğum gününden bir gün önce hediyeni almak için birkaç avm gezmek zorunda kaldım çünkü hiç bir yerde bulamadım! Babana haber vermek iyi oldu, o buldu oyuncağını:) Ya bulamazsak diye de sana şirin mi şirin bir bornoz aldım.
Bir gün öncesinde akraba ziyaretinde sürpriz bir pasta ile kutlamalar başladı:) Çok şaşırdın. Pazar sabahı ise seni yatakta notlarla uyandırdım. Not kağıtlarından birini de banyoya bıraktım yüzünü yıkarken sürpriz oldu. Günlerdir “anne sen daha hediyemi almadın” sorularına cevaben hediye paketlerini açtın, çoooook mutlu oldun. Yüzün hep gülsün kızım

blogger anne
blogger anneler

Güzel bir kahvaltı ardından evde keyif yaparken aniden içeri giren teyzenler, komşular, anane ve resimli pastan da sürprizlerin devamı oldu...Bütün pastaları birkaç kere üfledik! Kardeşinle de her pasta heyecanını paylaştın. Seni en çok şaşırtan telefon ise öğretmeninden geldi; ne mutlu sana :)




Babanla sana sürprizlerle dolu bir doğum günü anısı daha bıraktık. İçindeki heyecanı hiç kaybetme:)





1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..