20 Eylül 2016 Salı

Arkadaşlık Günü - paylaşmak güzeldir

Bizim evde her mevsim geçişinde eşyalarda detoks yapılır. Giymediğimiz kıyafetler, kullanmadığımız eşyalar ve artık oynanmayan oyuncaklar ayrılır. Tam da yaz tatili sonunda bu ayrımı yapacak iken Joker mağazasında My Little Pony Arkadaşlık Günü kampanyasını gördük.


Bade'nin Minika Çocuk kanalında severek izlediği My Little Pony Arkadaşlık Sihirlidir çizgi dizisini ben de merak edip onunla izlemiştim. Pony'ler arkadaşlık ve dostluk üzerine güzel mesajlar veriyor. Yardımsever olmak ve fedakarlık gibi değerleri de işlediği için yaşama sevinci veren bir çizgi dizi olduğunu düşünüyorum.
Bu çizgi filmin karakterlerinden Prenses Cadance ise Bade'nin bayram için seçtiği oyuncak hediyesi oldu. Bu bayram oyuncak mağazasına giderken bir bebek almayı düşünüyordu ama mağazaya girip de Prenses Cadance'ı görünce birden karar değiştirdi. Konuşan bir Pony dostu daha olduğu için çok mutlu oldu. Rengarenk yeleleri ve gülen yüzleri ile süper uyku arkadaşları oluyorlar aynı zamanda!
my little pony

My Little Pony Arkadaşlık Günü kampanyası da yine arkadaşlık, yardımseverlik ve paylaşmak üzerine kurulu olduğundan, artık oynamayacağı oyuncakları Joker mağazasındaki kutulara bırakmaya karar verdik. Tatile giderken yanına aldığı oyuncaklardan kuzucuğu Arkadaşlık Günü kampanyası ile uzaklardaki arkadaşlara göndermeye karar verdi. Önümüzdeki hafta odasındaki tüm oyuncakları gözden geçireceğiz ve artık oynamadığı oyuncakları başka çocuklar oynasın diye My Little Pony Arkadaşlık Günü kutularına bırakacağız. GEA da oyuncakları temizleyip tamir ederek ihtiyaç sahibi çocuklarla buluşmasına destek olacak.
My Little Pony böylece pek çok çocuğu mutlu edecekmiş. 
arkadaşlık günü my little pony

Yavrularımı iyi kalpli, paylaşmayı seven, yardımlaşmayı bilen çocuklar olarak yetiştirmek istiyorum. Merhametli olmaları için daha onlar anne karnında iken dua etmiştim. Bade'nin sevdiği ama artık oynamadığı oyuncakları böyle bir kampanya ile başka çocukların oynaması için paylaşması beni çok memnun etti. 

Siz de hem evinizde hem de çocuk odasında detoks yaparken çocuklarınızın artık oynamadığı ama oynanabilecek durumda olan oyuncakları çocuğunuzla birlikte size en yakın Joker mağazasına giderek My Little Pony Arkadaşlık Günü kutusuna bırakabilirsiniz. Müthiş bir deneyim oldu bizim için.

Oyuncağı veren çocuk da, alan çocuk da çooooook mutlu olacak, emin olun...







22 yorum:

  1. harika bir uygulama olmuş çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  2. ben bu uygulamaya bayıldım hem cocuklar küçük yaşda paylaşmayı öğreniyorlar :) ayrıca evde detoks uygulama fikride süpermiş bence :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş bayıldım

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir proje Elif'çim.Çocukların kalbinde Pony oyuncakların yeri de bambaşka ♥

    YanıtlaSil
  5. bu tarz projeleri de projelere dahil olmayı da seviyorum
    inşallah dediğin gibi çocuklarımız merhametli sevgi dolu olurlar canım

    YanıtlaSil
  6. Canım benim ,zordur çocukların oyuncaklarından ayrılması maaşallah seevgiyle paylaşıyor olması yüzünden belli .
    Çok güzel düşünülmüş.

    YanıtlaSil
  7. Jokere yolum düşseydi ben de Ardanın eski oyuncaklarından atacaktım kutuya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa saklıyor musunuz daha? katılın tabi :)

      Sil
  8. Süper bir uygulama. Ben de değerlendireceğim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. harika bende her mevsim elbise ve oyuncak ayıklaması yapıyorım yaz basından beri belediyelerin belli sokaklara koydugu sarı teneke kutulara götürüyorum .Jokeri duymamıstım ama oda olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arzucum süpersin, ne güzel, tebrikler canı gönülden

      Sil
  10. Çok güzel bir uygulama. Keske burada daolsa... O detoksları biz de her mevsim yapıyoruz. Bu arada telefondan bloguna bir türlü giremiyorum giriş izniniz yok dyor veya buraya gşriş engellendi dyor.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..